Sliter med nattesøvn

Våkner alltid kl. 4/5 og må på toalettet. Etter det sover jeg dårlig/lite, og har i så fall helt syke drømmer:rolleyes: En natt drømte jeg at jeg hadde våknet en morgen og BOOM så var babymagen der:hilarious: Altså, fra ingenting (i beste fall litt oppblåst) til høygravid. Av og til våkner jeg av smerter, men de forsvinner heldigvis fort.

Håper bbhugme-puten som er på vei i posten skal hjelpe litt på sovestillingen:)
 
Her begynte søvnen å bli dårlig nå.. husker ikke at det skjedde så tidlig sist gang. Jeg våkner og ligger våkner, samtidig er jeg kjempe trøtt. Så begynner jeg å analysere hva jeg tenker på og hvorfor jeg ikke sovner

La meg nå sove kroppen min! Jeg elsker jo søvn
 
05:31 og våken siden 04:40. Kapitulerer og går inn på stua :banghead:
 
Sover dere bedre f.eks på dagen eller i helgene?
På vanlig ukedag så våkner jeg mellom 3 og 4. Nå er det helg og jeg har vært litt spent på hvordan det skulle bli. Nå får jeg sove igjen på natta når jeg våkner. Det har aldri vært sånn før. Kjenner jeg er sliten og ikke har noe lyst å dra meg på jobb og går rundt i halv koma og gjespe. Kanskje jeg sover dårlig fordi jeg skal på jobb? Blir spennende å se til uka igjen
 
Så merkelig dette er, sliter selv med at jeg bare våkner og sliter med å sovne igjen.Hormonoer som står bak kanskje?
 
Ja, er veldig rart. Føler jeg våkner hver eneste natt spesielt rundt 4-5, også sliter jeg så veldig med å sovne igjen. Kan ta godt over en time. Ofte må jeg bare gi opp, og heller legge meg igjen rundt 10 tiden.. Slitsomt og ikke få en sammenhengende natt med søvn!
 
Har helt syk døgnrytme for tiden. Sovner ofte (ufrivillig) når jeg legger 2 åringen i syv- åtte tida. Våkner når samboer legger seg, så våkner 2 åringen ca i 02 tida. Etter det kan jeg fort bli liggende et par timer å vri meg. Føler jeg flyr mellom barnerommet og vårt rom sikkert 4-5 ganger i løpet av en natt :hungover:
 
Back
Topp