Sliter med nattesøvn

Bazinga92

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg går rundt som en zombie, er så trøtt at det svir i øynene hele døgnet. Likevel, så har jeg begynt å våkne på natten (mye fordi jeg må tisse hele tiden, selvsagt..) men også helt uten grunn. I dag våknet jeg rundt 5 tiden, og slet skikkelig med å sovne igjen. Trur jeg lå i nesten to timer før jeg sovnet bittelitt igjen, er så håpløst! Spesielt kjipt er det fordi jeg er sååå trøtt, føler meg liksom aldri ordentlig uthvilt.
Flere som har det som meg, eller sover alle som stein? :hilarious: Fryktelig frustrerende hvertfall!
 
Jeg har også begynt å våkne tidligere, men ikke så tidlig som kl.5 heldigvis. Våkner gjerne et par timer før alarmen ringer og sliter med å sove igjen. Syns også det er vanskeligere å sovne på kvelden, tidligere har jeg sovnet som en stein. Håper det kommer seg, for søvn trenger vi jo! :D
 
Samme her!! Men jeg våkner ofte kvalm. Ofte mellom 5 og 6. Våkner du kvalm?
 
Ja samme her er ikke noe særlig. I tillegg må eg opp 05.30 om hverdagene. Håper at dere alle får sove natta igjennom snart
 
Huff, så kjipt :(

Jeg sover generelt ganske godt, men jeg tror jeg sover lettere enn før. Drømmer veldig mye rart og husker drømmene når jeg våkner. Jeg husket nesten aldri hva jeg hadde drømt før jeg ble gravid.
 
Sover egentlig ganske godt. Våkner innimellom og må på do. Og pga kvalme. Men søvnen er alltid mye verre på slutten. Så klager ikke enda ;)
 
Uff, noe å se fram til med andre ord... :hilarious:
Ja.....av en eller annen teit grunn så begynner kroppen å øve seg til nattevåk....gjerne 3 mnd før termin....Så man er helt utslitt allerede før fødsel.. naturen er super sånn...:laughing025
 
Begynt å våkne på natta. Nå er det frem med strikketøyet, for å sovne nå funker ikke :banghead:
 
Har det slik jeg også. Var helt likt sist svangerskap, begynte like tidlig og varte helt til fødsel. Kjempe gøy .........:banghead:
 
Jeg våkner også veldig tidlig, men det er egentlig ikke noe nytt. Før jeg ble gravid brukte jeg melatonin for å få sove bedre, men det er ikke forsket nok på under svangerskap, så derfor har jeg sluttet. Jeg våkner i 4-5-tiden nå, og da har jeg faktisk sovet lenge til meg å være. Å ligge i senga og vri seg har ingen hensikt, da er det bedre å stå opp, ha på så lite lys som mulig, lese en bok eller høre en lydbok, og så legge seg igjen etter en halvtime eller time.
 
Jeg våkner flere ganger om natten og sover ganske urolig. Noen ganger våkner jeg av kvalme andre ganger for at jeg må tisse. Sliter alltid med å sovne igjen :yuck: føler til tider at jeg har en form for uro i kroppen. Sikkert masse følelser og bekymringer i sving :D
 
Huff, så kjipt :(

Jeg sover generelt ganske godt, men jeg tror jeg sover lettere enn før. Drømmer veldig mye rart og husker drømmene når jeg våkner. Jeg husket nesten aldri hva jeg hadde drømt før jeg ble gravid.
Samme her.. Drømmer så mye at jeg våkner i 5-6-tiden og får ikke sove mer etter det.. Snakker litt i søvne også, så er ikke helt uthvilt når jeg våkner:yuck:
 
Sover kjempedårli, aldri mer enn 4 timer sammenhengende. En kombo av vondt bekken og en haugevis av spørsmål og bekymringer tror jeg. Alltid noe jeg bare måå google før jeg kan sovne igjen, og da blir jeg jo enda mer våken..
 
Ja sliter med søvnen for tiden, men trøster meg med at det blir verre senere i graviditeten :/
 
De siste to nettene har jeg sovet godt gjennom hele natta, og det er så verdifullt:Heartred Håper det fortsetter slik! Drømmer fortsatt merkelige drømmer, men våkner ikke av de lenger:wav
 
Back
Topp