Sliter med å puste

Ja, etter 2/3 pose med baconsnacks og altfor mye smågodt, kan jeg også si at jeg sliter med å puste :p Men det er nok mest selvforskyldt :angelic:
 
Jeg er 1,58 høy, ekstremt kort i overkroppen og attpåtil "velsignet" med kjempebringe, så jeg gruet meg fælt til bønna begynte å presse på lungene. "Heldigvis" har nevnte bringa stadig gitt meg åndenød i hytt og pine før graviditeten også, så det var på en måte ikke så veldig annerledes, bare litt mer av det samme ... opplever vel dessverre heller ikke så mye lettelse når baby endelig faller litt på plass :meh: Mvh tungpuster'n.
 
Jeg får veldig tung pust av kynnere nå. Tror det er fordi når alt strammer seg så dyttes også lungene innover:dead:
 
Jeg blir plutselig veldig tungpustet selv om jeg ligger stille. Vet ikke om det har noe med blodtrykket å gjøre, eller hva den kan være.
 
Jeg blir plutselig veldig tungpustet selv om jeg ligger stille. Vet ikke om det har noe med blodtrykket å gjøre, eller hva den kan være.

Hmm.. Er alltid tungpustet selvom jeg hviler eller bare går litt. Jenta har kommet litt opp fra bekkenet så i går kveld måtte jeg hive litt etter pusten igjen.

Lurer på om lungene blir fastklemt :facepalm:
 
Hmm.. Er alltid tungpustet selvom jeg hviler eller bare går litt. Jenta har kommet litt opp fra bekkenet så i går kveld måtte jeg hive litt etter pusten igjen.

Lurer på om lungene blir fastklemt :facepalm:
Ja mulig de ligger litt i klem :p mistenker det her også :hilarious:
 
Her ligger han i seteleie, så har hodet opp-under ribbeina store deler av tiden. Utrolig tungt å puste hele tiden, men satser på at han snur seg så det kanskje blir litt bedre :meh:
 
Back
Topp