sliter max...

ronjas mamma

Gift med forumet
med forholdet jeg og sambo..vet ikke om vi klarer og ordne opp i dette... har bare sklidd lengre og lengre fra hverandre,alt blir  misforstått.å det er bare krangling.. ingen sex liv har vi heller lengre.. prøver å prate med han for å få orden på ting,jeg har skjerpa meg alt jeg kan med di tingene han ikke er fprnøyd med... som i hovedsak er at han synes jeg holder han for mye inne.. jeg har bedt om mere oppmerksomhet og at han skal bli flinkere til å bry seg rett og slett,men han blir bare kaldere og kaldere,kjenner han ikke igjen lengre..han som bestandig har vært så god og omsorgsfull[&o]
vi hadde bestemt oss for å kose oss ikveld når jeg kom fra jobb,men så stakk han bare ut... å jeg sitter bare her å gråter[:(]
hva tror dere er han rett og slett ikke glad i meg lengre ?
hvordan er det hos dere er mannfolka mye ute,med venner på fest o.l ?vet jeg har vært streng men har skjerpa meg kraftig,men ingenting er vist godt nok..
tror løpet er kjørt,virker ikke som det er en gnist igjen..[:o]

sorry at det ble litt langt..

ORIGINAL: lene78

Of så trist lesing.

Har dere sjans til å levere fra dere godjenta ei helg eller ei natt? Få tid til å slappe av helt alene, være kjærester og prate ut? Kanskje reise bort?

Krysser fingre og tær for at det ordner seg for dere!

nei er det vi ikke har,hele slekta vår bor oppi nord...så vi har ingen her til å passe henne.. selv om jeg tror det hadde nok gjort veldig godt..

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

ORIGINAL: Solvit

Huff så trist å lese da[:(] Hm jeg tror dere trenger å sette dere ned ta en ordentlig prat jeg. Høre hva han mener om saken, så det ikke bare blir synsing fra din side. Kan jo være at han ikke føler seg sett etter at dere fikk Ronja, og at det er dette han sliter med. Og så har jeg et tips som funket kjempebra for mamma og pappa når de var i ferd med å skli fra hverandre. En dag i uka satte de av til bare dem to og annen hver uke skulle de finne på hva de skulle gjøre. Altså pappa bestemte den ene uka hva de skulle gjøre og mamma bestemte den andre uka. Dette gjorde at de fant tilbake til hverandre og lærte å sette pris på hva den andre hadde lyst til å gjøre[:D] Men er jo avhengig at man har barnevakt da... Lykke til snuppa!

dette var et kjempebra tips synes jeg[;)]...

var ille trist å lese at du har det sånn, men jeg håper inderlig at det ordner seg for deg

Masse klemmer fra meg[:)]

Signerer[;)]

Huff så trist å lese da[:(] Hm jeg tror dere trenger å sette dere ned ta en ordentlig prat jeg. Høre hva han mener om saken, så det ikke bare blir synsing fra din side. Kan jo være at han ikke føler seg sett etter at dere fikk Ronja, og at det er dette han sliter med. Og så har jeg et tips som funket kjempebra for mamma og pappa når de var i ferd med å skli fra hverandre. En dag i uka satte de av til bare dem to og annen hver uke skulle de finne på hva de skulle gjøre. Altså pappa bestemte den ene uka hva de skulle gjøre og mamma bestemte den andre uka. Dette gjorde at de fant tilbake til hverandre og lærte å sette pris på hva den andre hadde lyst til å gjøre[:D] Men er jo avhengig at man har barnevakt da... Lykke til snuppa!

takk det var et godt tips solvit[;)] problemet er bare at vi ikke har barnevakt..men går jo ann å sette av en kveld i uka hjemme til bare oss.. har prøvd å snakke med han mange ganger,men han er blidd så egoistisk å tenker bare på seg selv syns jeg..selv om han sier han ikke vil at det skal bli slutt... virker bare ikke som han prøver engang å sette seg inn i mine følelser.

va med å dratil famlie ei helg? sete fra dere snuppa og ta inn på hotell....

for dere har ingen venner som kan hjelpe i nærheten????

skal hjem til jul da,men da snakker han bare om hvor mye han skal ut med kompiser.men håper på det blir litt barnevakt også da..beste foreldrene gleder seg ivertfall
di vennene vi har er liksom opptatt med sitt.. er liksom litt venneløs for tiden vi... har bryt ut av det gamle miljøet vi var i,har vært litt "på kjøret" i mange år... er litt det også må liksom bli kjent på nytt etter vi sluttet med alt det..(vi har vært ute av det i over 2 år da og det er endelig) men kanskje vi ikke passer sammen i denne settingen,virker som han er rastløs mens jeg har slått meg til ro,å funnet det livet jeg vil leve[&o]  håper jeg ikke blir utstøtt pga at jeg sier dette... er en fortid jeg ikke er stolt av..

uff.. klart ingen här ser ner på dig på pga din fortid.. först av allt må ja bara si att du må va stolt av dig själv som har klarat å komma ut av de miljöet. e ikke bara bara

tror du din type kunne gått med på samtalsterapi? kan ju va att han sliter litt med sin fortid?

ORIGINAL: litenängel84

uff.. klart ingen här ser ner på dig på pga din fortid.. först av allt må ja bara si att du må va stolt av dig själv som har klarat å komma ut av de miljöet. e ikke bara bara

signerer[:D]

ORIGINAL: ronjas mamma

va med å dratil famlie ei helg? sete fra dere snuppa og ta inn på hotell....

for dere har ingen venner som kan hjelpe i nærheten????

skal hjem til jul da,men da snakker han bare om hvor mye han skal ut med kompiser.men håper på det blir litt barnevakt også da..beste foreldrene gleder seg ivertfall
di vennene vi har er liksom opptatt med sitt.. er liksom litt venneløs for tiden vi... har bryt ut av det gamle miljøet vi var i,har vært litt "på kjøret" i mange år... er litt det også må liksom bli kjent på nytt etter vi sluttet med alt det..(vi har vært ute av det i over 2 år da og det er endelig) men kanskje vi ikke passer sammen i denne settingen,virker som han er rastløs mens jeg har slått meg til ro,å funnet det livet jeg vil leve[&o]  håper jeg ikke blir utstøtt pga at jeg sier dette... er en fortid jeg ikke er stolt av..

Min kjære bror har gått gjennom det samme! Han la seg inn selv i april, har klart seg bra siden, men før han bestemte seg for det så måtte han "skifte ut" vennegjengen.. Noe som er VELDIG vanskelig!! Han sier også det at han ikke skjønner hvordan han kunne komme overens med de.... Altså nå sier han det! Han føler at han ikke har NOE tilfelles med sine gamle kompiser og ikke  minst eksdama... Får håpe at dere kan få til å bli kjent med hverandre på nytt, og forelske dere igjen!! Jeg kommer sikkert opp til Trondheim på nyåret for å besøke fæmlin (er fra trondheim), så ta kan jeg ta turen til dere (var det byåsen?!?) og sitte barnevakt jeg [:)] Litt lenge til, men [;)]

Ville også si at det er bra at du har kommet deg ut av det jeg- Stolt av deg ja!!!! Har jo opplevd å ha det hele tett på meg, så vet det er vanskelig!!  [;)] En stoooor klem til deg!

ORIGINAL: knerthen

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

dette var et kjempebra tips synes jeg[;)]...

var ille trist å lese at du har det sånn, men jeg håper inderlig at det ordner seg for deg

Masse klemmer fra meg[:)]

Signerer[;)]

signerer!!![:)]

Uff, dette var trist og lese.[:(]
Jeg er sikker på at han fremdeles er glad i deg.
Men det er det å pleie kjærligheten da, er ikke lett å gjøre det hjemme alltid, da blir det liksom det samme. Du kan jo prate med han å spørre hva han vil og om det er noe han har lyst og finne på.
Det er jo mulig å gjøre noe på dagtid også viss dere begge har fri en dag. Gå tur, ut å spise, bowle, jah er ikke akkurat så flink på dette selv, og sliter litt med det samme at han bare stikker isteden for å prate med meg, så jeg er nok ikke den rette til å gi deg råd akkurat.

Håper så inderlig at han kan fortelle deg følelsene sine og ta hensyn til dine...
Mange klemmer herifra....[:)]

Uffda..dette er trist å lese..[:(]
Jeg ville prøvd å snakke ut skikkelig med han..vis at du mener alvor..Er nok en grunn til at han oppfører seg sånn..håper det ordner seg. Dømmer deg absolutt ikke pga din fortid og synes du skal være kjempe stolt som har klart å komme deg vekk fra "kjøret"  RESPEKT!!!
LYKKE TIL..
STOR KLEM[:)]

Huff var trist og lese!
Skulle gjerne stilt opp som barnevakt men er jo litt langt unna gitt=(
Håper ting løser seg for dere....

Klem

takk for masse gode klemmer det varmer[;)] vi får se hvordan det går.. selv er jeg ikke så optimistis om det ikke dukker opp noen følelser hos han snart..
men han har bestekompisen på besøk her i byen en mnd ,er 14 dager igjen,får bare la det skure å gå til han er dratt.. nytter ikke prate med han lå lenge han er i byen da kommer jeg i andre rekke og han gir enda mer f..
men vi har vært igjenom mye i det siste SA og mislykket prøverørsforøk.. og vi jobber ganske mye begge to.. pluss at han går natteravn hver helg.. får prøve å ta en tur på hytta om noen helger når det er ferdig å se om det hjelper med en helg i skogen[;)] gjør vondt dette når jeg ikke når gjennom til han på noen måte[&o]

Koselig signtur du har fått deg Ronjas mamma[:D]

takk er søstra mi som har laget,men ser hun har skrevet rojna..hehe.. det må vi nesten få fixet[;)]

Of så trist lesing.

Har dere sjans til å levere fra dere godjenta ei helg eller ei natt? Få tid til å slappe av helt alene, være kjærester og prate ut? Kanskje reise bort?

Krysser fingre og tær for at det ordner seg for dere!

ORIGINAL: leonmamma

Huff dette var ikke no gøy å lese.. Håper dere får snakkes ut sammen å finner en løsning..[&o]

(kan jeg spørre: Hvorfor bor dere i trondheim hvis dere har all slekt i nord? Er det jobb eller bare for å komme bort fra det "gamle" miljøet? , trenger ikke å svare)

Jeg bor jo ikke så langt unna, på andre siden av fjorden.
Kanskje vi skal sammle alle "trønderne" å treffes?
Bli bedre kjent?
Da kan vi sikkert hjelpes att med barnepass osv.. senere[:)]

tja vet ikke helt grunnen til at vi bor er trondheim,vi trives vell her kanskje [;)] er litt rart for det er her i tr.heim jeg har bodd mens jeg vanka i dårlige miljøer så hadde kanskje vært enklere å flyttet nord,men føler meg på en måte mer tilknyttet til trondheim enn oppi nord har bodd her så lenge.. liker meg ikke der rett og slett.. + at vi har jobb her som vi begge trives i..

et treff hadde vært kjempekoselig,vi er vell ikke så mange her midt i landet,men hadde vært kjempekos å møttes[:)]

Back
Topp