ronjas mamma
Gift med forumet
med forholdet jeg og sambo..vet ikke om vi klarer og ordne opp i dette... har bare sklidd lengre og lengre fra hverandre,alt blir misforstått.å det er bare krangling.. ingen sex liv har vi heller lengre.. prøver å prate med han for å få orden på ting,jeg har skjerpa meg alt jeg kan med di tingene han ikke er fprnøyd med... som i hovedsak er at han synes jeg holder han for mye inne.. jeg har bedt om mere oppmerksomhet og at han skal bli flinkere til å bry seg rett og slett,men han blir bare kaldere og kaldere,kjenner han ikke igjen lengre..han som bestandig har vært så god og omsorgsfull[&o]
vi hadde bestemt oss for å kose oss ikveld når jeg kom fra jobb,men så stakk han bare ut... å jeg sitter bare her å gråter[:(]
hva tror dere er han rett og slett ikke glad i meg lengre ?
hvordan er det hos dere er mannfolka mye ute,med venner på fest o.l ?vet jeg har vært streng men har skjerpa meg kraftig,men ingenting er vist godt nok..
tror løpet er kjørt,virker ikke som det er en gnist igjen..[:o]
sorry at det ble litt langt..
vi hadde bestemt oss for å kose oss ikveld når jeg kom fra jobb,men så stakk han bare ut... å jeg sitter bare her å gråter[:(]
hva tror dere er han rett og slett ikke glad i meg lengre ?
hvordan er det hos dere er mannfolka mye ute,med venner på fest o.l ?vet jeg har vært streng men har skjerpa meg kraftig,men ingenting er vist godt nok..
tror løpet er kjørt,virker ikke som det er en gnist igjen..[:o]
sorry at det ble litt langt..