Sliten

Minsten2025

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Novemberlykke 2015
Er det flere som blir sliten i magen?! :p Sikkert veldig merkelig, og dårlig forklart. Men når jeg har gått mye eller vært lenge på farten blir jeg liksom sliten i magen. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men føler for å legge meg strak ut og bare PUSTE! :p

Jepp sånn har jeg vært lenge.:) trenger egentlig ikke styre så veldig mye heller før jeg bare må legge meg ned litt.
Etter at jeg holdt bursdagsselskap i uke 12 var jeg så sliten at jeg hadde vondt i hele magen. Fikk ikke sove før sent på natta.

Det var jo litt godt å høre at flere opplever det samme :p Føler meg litt teit når jeg sier jeg er sliten i magen, og det ikke er så veldig mye mage der enda! Hehe! ;)

Jeg går den følelsen når jeg har kynnere, kjenner de spesielt godt om kvelden etter en aktiv dag:-)

Sånn har jeg det å, uke 16 nå. Blir sliten i magen ved st jeg kjennes støl og stiv ut..

Er kanskje kynnere. Eg har vert veldig plaga av kynnere i dei to første svangerskapa mine. Og har allerede hatt en god del av det i fleire uker no. Kjem ved stress eller eg rett og slett gjer for mykje. Ufarlig, men er vel kroppen sin måte å sei fra at en gjerne kan slappe av litt? :-)

Jeg og blir sliten i magen. Av og til føles det ut som jeg har en tung stein inni der. Merkelig følelse

Jeg har de siste dagene følt meg veldig støl i magen. Nesten som jeg har trent skikkelig mage og musklene er stive og støle.

Jeg har mye vondt i magen,nå etter uke 16 er d veldig vondt!som å være konstant stiv og støl,som du skriver,sliten i magen!:) babyen vokser fort nå så tar d som et positivt tegn :)

Back
Topp