sliten

Ja det er frustrerende! Fungerer ikke til noesomhelst. Blæ

Mhm!! Sykemeldt pga det jeg.. Klarte ikke jobb og være mor og kone i tillegg.. Håper det blir bedre 2.trimester

Føler meg kjempe sliten selv, og er helt slått ut når jeg kommer hjem fra jobb. Mannen hjelper heldigvis masse til. Tror kanskje jeg burde sykmelde meg, men kom tilbake på jobb i september etter forrige mammapermisjon. Så tør ikke helt bli borte enda og har fortsatt ikke fortalt om graviditeten:( Jeg har ikke noe å ha dårlig samvittighet for, men klarer liksom ikke la vær heller...

Føler meg kjempe sliten selv, og er helt slått ut når jeg kommer hjem fra jobb. Mannen hjelper heldigvis masse til. Tror kanskje jeg burde sykmelde meg, men kom tilbake på jobb i september etter forrige mammapermisjon. Så tør ikke helt bli borte enda og har fortsatt ikke fortalt om graviditeten:( Jeg har ikke noe å ha dårlig samvittighet for, men klarer liksom ikke la vær heller...
Føler det samme som deg, har ikke vært borte. Mrn er så mange som er sykmeldte her at det blir vanskelig om jeg og blir borte. Men tror jeg kommer til å spørre på mandag. Heldigvis bare en uke til uke 12. Håper det blir bedre da

Huff, må bare hive meg på her... har gått 6 natte vakte og blitt forkjøla så er dønn trett og fungerer neeeesten på halv maskin :(. Trett og sliten har man hvert spesielt den siste måneden. God helg alle sammen :)

Måtte ta egenmelding i dag. Kom hjem og sov i 4 timer. Skikkelig dårlig samvittighet nå :(

Her har jeg og begynt å sove ett par ganger i løpet av dagen samt hele natta. Huff. Er helt kake. Men var slik med med minstemann og. Sov gjerne 16t i døgnet i perioder :/

Her har jeg og begynt å sove ett par ganger i løpet av dagen samt hele natta. Huff. Er helt kake. Men var slik med med minstemann og. Sov gjerne 16t i døgnet i perioder :/

Gikk det over? Når? Venter spent på at jeg skal "våkne" :)

Back
Topp