N`tæll
Forelsket i forumet
dette blir et surveinnlegg...

jeg begynte med kvalme på natta før jeg testa positivt, og like før uke 5 begynte det for fult...
kvalm hele tiden. hadde litt effekt av prostafen, og sea bands, men så ble kvalmen sterkere.
de siste to ukene har jeg vært sykemeldt, heldigvis, så jeg har gått fra senga til sofaen, helt kjørt.
det å få dattra vår i bhg`en har vært et mareritt...
heldigivs har mannen min vært flink å trådd til, men han jobber en del ugunstige tider, og jeg er ofte alene med væsla på dag og kveld.
det som gjør dette så dritt, er at jeg er slankeoperert, og musklene i magesekken som skal gi brekninger er ikke aktive lengre. så jeg får ikke spydd. for jeg føler at om jeg bare hadde fått opp noe, så hadde
det blitt bedre...
ligger å hakker tenner under teppet, mens svetten haggler.
magen som før har tålt diverse produkter, hyler og ber om nåde...
jeg er så trist, og lei av å ikke være en del av familien lengre.
jeg vil å ut å kjøre spark, jeg vil også rydde og ha det koselig i hjemmet mitt.
jeg vil ut å handle julegaver.....
men her ligger jeg...
-og jeg som gleda meg så til å bli gravid, jeg føler rett å slett ingen glede.
ingenting...
har sagt til gubben at om dette går galt, så tror jeg ikke det blir et nytt forsøk.
er så skamfull.
og stappa av dårlig samvittighet for dem rundt meg og jobben min...
dette ble et rotete og survete innlegg, men godt å få det ut....
jeg begynte med kvalme på natta før jeg testa positivt, og like før uke 5 begynte det for fult...
kvalm hele tiden. hadde litt effekt av prostafen, og sea bands, men så ble kvalmen sterkere.
de siste to ukene har jeg vært sykemeldt, heldigvis, så jeg har gått fra senga til sofaen, helt kjørt.
det å få dattra vår i bhg`en har vært et mareritt...
heldigivs har mannen min vært flink å trådd til, men han jobber en del ugunstige tider, og jeg er ofte alene med væsla på dag og kveld.
det som gjør dette så dritt, er at jeg er slankeoperert, og musklene i magesekken som skal gi brekninger er ikke aktive lengre. så jeg får ikke spydd. for jeg føler at om jeg bare hadde fått opp noe, så hadde
det blitt bedre...
ligger å hakker tenner under teppet, mens svetten haggler.
magen som før har tålt diverse produkter, hyler og ber om nåde...
jeg er så trist, og lei av å ikke være en del av familien lengre.
jeg vil å ut å kjøre spark, jeg vil også rydde og ha det koselig i hjemmet mitt.
jeg vil ut å handle julegaver.....
men her ligger jeg...
-og jeg som gleda meg så til å bli gravid, jeg føler rett å slett ingen glede.
ingenting...
har sagt til gubben at om dette går galt, så tror jeg ikke det blir et nytt forsøk.
er så skamfull.
og stappa av dårlig samvittighet for dem rundt meg og jobben min...
dette ble et rotete og survete innlegg, men godt å få det ut....