sliten av flere plager...

Jeg har så krampe i leggene. At når jeg går er det vondt å holde meg oppreist.ryggen verker. Sliten i magen da jeg ikke føler jeg puster godt nok.hjertebank.svimmel. I tillegg er jeg stresset og får omtrent ikke sittet stille.. etter denne dagen på jobb så kjenner jeg at veggen er nær om jeg ikke får sykmelding fra i morgen. Bare noen uker til å komme meg. Godt å få ut litt å regner med det er flere som har litt plager.

Godt at vi er flere som trenger ei utblåsning! Har også en drittdag! :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Slenger meg på jeg også, etter en skikkelig drittdag på jobb! Sliter også endel med ryggen, og får ikke sittet iro i 5 min engang før en må springe videre og styre på ... Har heldigvis fått henvisning til fysioterapaut, så hååper det skal lette litt på vondtene i kroppen!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Kjøp magnesium, det hjelper mot muskelsammentrekninger!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff, nei, er ikke bare-bare alltid. Håper fysio hjelper dere! Jeg er glad det er helg nå, har hatt småvondt/murringer nederst i magen denne uka (kjenner magen vokser på nå, så satser på at det er "voksesmerter"...) og litt sliten i hoftene og hoven i beina, og alt det har definitivt vært verst når jeg har sittet foran PCen på jobb. Mye bedre når jeg er oppe og går rolig, beveger meg litt variert, evt. finner gode sitte-/liggestillinger på sofan hjemme. Denne kontorjobbinga er ikke bra for kroppen! Var bedre med ferie, gitt! For min del ikke voldsomt mye å klage over, men godt med en utblåsning lell. :)

Last edited:
Back
Topp