Slimproppen

Huff, og jeg som ikke har noe slim! Kun tyntflytende utflod:-( Er redd jeg er veldig umoden, selv om jeg er 41+2. Ja, ja, overtidskontroll i morgen - blir spennende å høre hva de sier:-) Prøver å forberede meg på alle mulige utfall..

Lykke til på overtidskontroll i morgen! :-)

I dag er formen god. Mye mindre vondter enn i går, dessverre.. Men lader opp ved symaskinen:-) Takk som spør:-)

Godt å høre du har mindre vondter og at formen er god :)
Har du fått klippet ferdig stoffet til kjolen din enda? :D

Lykke til på overtidskontroll imorgen :)

Godt å høre du har mindre vondter og at formen er god :)
Har du fått klippet ferdig stoffet til kjolen din enda? :D

Lykke til på overtidskontroll imorgen :)

Stoffet er klippet, og er igang med å sy:-) Koser meg veldig ved symaskinen:-)

Oi, oi! I dag har det endelig kommet slim, ikke bare tyntflytende utflod. Og nå tror jeg slimproppen går! Det er masse blankt, ganske fast slim på vei ut! Beklager detaljer!!! Ble lykkelig jeg nå:-) Da skjer det iallfall noe. Er det sånn at man ikke skal bade etter at denne er gått tro?

Oi, oi! I dag har det endelig kommet slim, ikke bare tyntflytende utflod. Og nå tror jeg slimproppen går! Det er masse blankt, ganske fast slim på vei ut! Beklager detaljer!!! Ble lykkelig jeg nå:-) Da skjer det iallfall noe. Er det sånn at man ikke skal bade etter at denne er gått tro?
Man skal ikke bade etter at vannet har gått i hvert fall, men aldri hørt noe om slimproppen og badeforbud. Så spennende at det endelig skjer ne hos deg :D

Jippii! Så spennende :D <3

Mener å huske min simpelthen var litt gulaktig,men den er jo fast i konsistensen. Hadde på med vid pysjbukse og jeg fant prippen liggende på gulvet...haha..

Back
Topp