Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvotdan så den ut? Kanskje var det bare utflod?I går gikk slimproppen min, akkurat 31 uker på vei. Jeg er tredjegangs, og har hørt rykter om at den kan gå veldig tidlig da, og at dette ikke er noe å bry seg om da det kan skapes en ny slimpropp? Noen med erfaringer?![]()
Hehe... Jeg tenker at man vet når det er slimproppen som har gåttHvotdan så den ut? Kanskje var det bare utflod?
Aha, det er lettere for dere som har hatt det før altsåHehe... Jeg tenker at man vet når det er slimproppen som har gåttVar ingen tvil for meg sist. Æsj!
Håper jeg slipper å se min denne gangenAha, det er lettere for dere som har hatt det før altså![]()
Hvotdan så den ut? Kanskje var det bare utflod?
Her er det stor varsku om slimproppen skulle gå, og man skal alltid kontakte jordmor/føden fikk jeg beskjed om.
Forrige gang gikk slimproppen 3 uker før fødsel, da var jeg 3.gangs. Samtidig gikk jeg med uregelmessigheter rier og 3 cm åpning fra uke 35 også.
Jeg skal til jordmor i morgen, får høre med hun daEr også mest sannsynlig hun som skal være med på fødsel, da jeg vurderer hjemmefødsel (hun er den i Norge som har hatt flest hjemmefødsler, derfor det er oppe til vurdering, føler meg veldig trygg på henne)
![]()
Tøff du er som tør å føde hjemme!
Har de andre fødslene vært "knirkefrie"?![]()
Jeg fikk beskjed i mitt forrige svangerskap at de hadde gått bort i fra det at du ikke kunne bade i basseng...Den kan gå lenge før og det lages stadig nyRing føden og forhør deg om forhåndsregler. Jeg tror ikke du skal bade i basseng etc nå
![]()