Slimproppen

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Er litt nysgjerrig, er det noen som har sett at slimproppen har komt, delvis eller helt ennå? Selv om den går, så kan det jo enda gå flere dager/uker før barnet kommer. Er bare nysgjerrig :)

Har de siste to dagene kommet mye slim som har vært litt blodig, jm mente igår at det nok var slimproppen men hun sa også at det mest sannsynlig dannes ny å at den gjerne går flere ganger uten at det har noe betydning :-) får ikke bade i offentlige basseng fra nå av da, bare for å være på dem sikkre siden :-)

Har lurt litt på om min holder på å gå litt etter litt, men kan være utflod også. Er nok ikke tegn på foregående fødsel for min del uansett. Er bare 33+6.

Nei, den har jeg ikke sett ;)
Tror kanskje den gikk noen dager før fødsel med mellomste, men da hadde jeg 4 cm åpning.
Så ikke noe til den med førstemann. Da startet fødsel med vannavgang.

ganske sikker på at en del av den gikk for noen dager siden, men forventer ikke akkurat noen fødsel med det første uansett :p

Den gikk delvis med meg første gang til å begynne med, så ble det dannet en ny en. Denne gang kom det en stor klatt med slim i fastere konsistens etterfulgt av litt rosa og ferskt blod. Det er spennende hvor stor forskjell det er mellom svangerskapene :) noen ser ikke snurten av den, andre ser den opp til flere ganger, noen ser den og fødselen starter rett etter :)

Definitivt slimproppen som driver og går hos meg også, men regner med at det dannes ny igjen siden det er så lenge til termin

Min har gått litt etter litt siste dagene og nå kom det plutselig masse slim når jeg stod i dusjen. Selv om dette ikke trenger bety noe for når fødselen starter kjente jeg brått en liten panikk i meg og tårene bare spratt. Er 37+1 i dag og førstegangs så ble plutselig veldig påminnet at det kan skje snart eller om 3 uker. Haha rart hvor klar man tror man er helt til man ikke har kontroll. :p

Når slimproppen gikk før forrige fødsel var det en stor gelatinklump som var litt blodblandet. Slimproppen skal normalt sett ikke kunne mistolkes som utflod. Med første mann gikk den ikke i det hele tatt, men kan ha sammenheng med fortidligfødsel. Jeg har de siste ukene hatt mye utflod, noe som er relativt plagsomt. Er "bare" 34 + 5 i dag så forventer ingen ting ennå. Spennende å høre fra dere som er innenfor termin, 37 +. Tenker forumet her har vært heldige med tanke på at jeg ikke kan se at noen har født ennå. Mange har jo født for tidlig i andre forum. Lykke til jenter!

Når slimproppen gikk før forrige fødsel var det en stor gelatinklump som var litt blodblandet. Slimproppen skal normalt sett ikke kunne mistolkes som utflod. Med første mann gikk den ikke i det hele tatt, men kan ha sammenheng med fortidligfødsel. Jeg har de siste ukene hatt mye utflod, noe som er relativt plagsomt. Er "bare" 34 + 5 i dag så forventer ingen ting ennå. Spennende å høre fra dere som er innenfor termin, 37 +. Tenker forumet her har vært heldige med tanke på at jeg ikke kan se at noen har født ennå. Mange har jo født for tidlig i andre forum. Lykke til jenter!

Vi var vel 2 som har født ;)

Håper ikke min har gått, jeg skal på badeland med vesla :p hva kan skje da om den har gått og man bader?

Har ikke gått her.. Men er førstegangsfødende så usikker på hva eg skal se etter :-P
Men vi hadde sex i gårkveld og da kom de noen rødlige små klumper av meg etterpå. Kan dette være deler av slimproppen?

Back
Topp