Slimproppen?

Mammafor2engler♡

Forelsket i forumet
Var på do i stad og når jeg skulle tørke meg var det veldig mye (sorry for detaljer) slim og det var blankt. Kan dette være deler av slimproppen? Er 36 + 1 i dag og lå oppe i hele natt med kvalme, nedpress og maserier.. En forferdelig natt med andre ord! Har også fått høre at magen har senket seg. Stemmer dette? Legger ved et bilde sånn at dere kan se og vurdere om magen har senket seg. Jeg får ihvertfall puste bedre og bh'en blir ikke krøllete lenger men sitter fint på. :p sorry for langt innlegg :)
ImageUploadedByBV Forum1445419618.080761.jpg

Jeg har ikke født før, så kan ikke uttale meg mye. Men har hørt at slimproppen er mer en klump. Men som sagt, null erfaring.

Her har det ikke vært tvil når slimproppen har gått. Den har vært en klump med blodstriper i. Det er godt mulig at det er deler av den som har gått hos deg:).

Jeg hadde noe som lignet snørr med litt blod I seg... blei kjempe kvalm og kastet opp noen timer erterpå. Fikk rier dagen etter...Har 2 cm åpning og ligger på sykehuset nå med premature rier.
Magen min sank veldig det siste døgnet. :-)

Jeg hadde noe som lignet snørr med litt blod I seg... blei kjempe kvalm og kastet opp noen timer erterpå. Fikk rier dagen etter...Har 2 cm åpning og ligger på sykehuset nå med premature rier.
Magen min sank veldig det siste døgnet. :-)
Oj :) masse lykke til. Prøver de å stoppe riene?

Oj :) masse lykke til. Prøver de å stoppe riene?
Fikk 2 sprøyter med riedempende i går, så det gav seg i 5 tiden :-)
Får reise hjem nå, men skulle ikke være flau med å ringe hvis jeg kjente noe igjen :-)

Den kan gå litt og litt, eller hele på en gang. Vanskelig å si! :) min gikk 14 dager før fødsel sist.

Det KAN være deler av proppen som har gått. Hos meg var det en skikkelig geléaktig klump, var ikke i tvil liksom :P 2 uker etter ble snuppa født. Er veldig forskjellig fra person til person, noen har blod i (jeg hadde ikke det), og noen merker ikke at den går. Hos noen starter fødselen rett etterpå, og for andre (som meg) kan det fortsatt gå noen uker. Har også hørt at proppen kan gå igjen og igjen, men når den går på slutten av svangerskapet ville nok jeg tatt det som et tegn ;)

Vanskelig å se på bildet om magen har sunket, synes jeg! Men om du føler du har fått mer pusterom, så har den nok gjort det :)

Back
Topp