slimproppen

Noether

Andre møte med forumet
Hei,
det har kanskje vært skrevet om dette før, men jeg tror slimproppen min gikk nå nettopp.. Det som jeg synes var litt rart var at først kom veldig mye tyntflytende utflod. Så mye at det kom på sofaen. Trodde nesten at jeg hadde tisset på meg først, men det virket som utflod.. tok på et bind, og så kom det noen perioder til med utflod. Til slutt kom en slimete lang strimle med noen få "blodtråder" i (beklager detaljene). Noen som har opplevd liknende? (er 15 dager til termin).

Min gikk for noen dager siden med en del blod. Ble superstresset og ringte føden, fikk komme opp på sjekk siden jeg var så bekymret pga blodet. Legen som undersøkte meg mente det ennå kunne ta noen uker(!) før noe skjer :( SÅ det trenger ikke bety noe annet enn at kroppen gjør seg klar!

Lykke til :)

Jeg fikk beskjed av jordmor idag at når slimproppen har gått så kan jeg ringe sykehuset og si ifra, men hvis det var blod i den så skulle jeg ringe uansett for da kunne det tyde på at babyen presser veldig nedover og da er det greit med en sjekk

Hvor mye slim må ha kommet før dere tenker at proppen har gått? Har hatt slimete utflod de siste par dagene og sånne tråder som beskrevet her. Altså slim flere ganger daglig i to dager. Er det nok? Var ikke blod i mitt, var ganske grønt. Er 36+5.

Hei! Jeg som startet tråden. Det var slimproppen som gikk kl 11 i dag. Og det jeg trodde var tyntflytende utflod var vannet som gikk! Kom mer etterhvert. Og fødte kl 17.01 en nydelig liten prins! 15 dager før termin! Jeg som var helt sikkert på at jeg kom til å gå 2 uker over termin for det har andre i familien gjort! Trodde jeg hadde god tid, bra jeg pakket fødebagen på lørdag! Rask fødsel! Legger det inn på fødelisten! (Begynte å ta bringebærkapsler for 3 dager siden, kanskje det virket?!)

Hei! Jeg som startet tråden. Det var slimproppen som gikk kl 11 i dag. Og det jeg trodde var tyntflytende utflod var vannet som gikk! Kom mer etterhvert. Og fødte kl 17.01 en nydelig liten prins! 15 dager før termin! Jeg som var helt sikkert på at jeg kom til å gå 2 uker over termin for det har andre i familien gjort! Trodde jeg hadde god tid, bra jeg pakket fødebagen på lørdag! Rask fødsel! Legger det inn på fødelisten! (Begynte å ta bringebærkapsler for 3 dager siden, kanskje det virket?!)
Gratulerer så mye:D det var jo litt av en oppdatering her!! Kose dere med lille nurket:)

Gratulerer så mye :D

Gratulerer :-) så spennende!

Gratulerer så masse! :)
Jeg tenkte meg en gang jeg leste første posten at det hørtes ut som vannet gikk!

Kos deg mye :)

Back
Topp