Slimproppen !

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Deler av den falt ut i går :eek: 2 ganger med 14 dagers mellomrom har jeg hatt regelmessige kynnere. Registrerer at kroppen gjør seg klar :D

Det kan fremdeles være flere uker igjen, men spennende å få slike tegn fra kroppen :) Ingen tvil om at det nærmer seg for oss alle :D ❤️

Legger inn et bilde på skjult om noen vil se. Er jo ganske ekkelt, men kanskje det kan hjelpe noen førstegangs til å se hvordan den KAN se ut. Den kommer i mange fasonger og farger.

Oj oj, så spennende!! :D

Jeg gleder meg så mye til det skjer noe spennende med meg! :woot: Jeg vil ha tegn til at det nærmer seg :D Det er jo fortsatt litt tid igjen, men håper det går fort. Jeg har i et par netter hatt smerter i magen da, men er usikker på hva det egentlig er. Mulig det kan være luftsmerter også :p Du er heldig som har fått ett så spennende tegn på at det nærmer seg :)

Forrige gang gikk min 5-6 dager før fødselen startet. Trodde det var vanlig at fødselen startet innen en uke etter den gikk? Men det er kanskje bare tilfellet om det skjer nærmere termin?

Forrige gang gikk min 5-6 dager før fødselen startet. Trodde det var vanlig at fødselen startet innen en uke etter den gikk? Men det er kanskje bare tilfellet om det skjer nærmere termin?
Det er nok veldig individuelt. Kan ikke huske den gikk så tidlig med førstemann. Han fikk jeg 6 dager på overtid etter å ha blitt satt i gang og tatt med ks pga seteleie.
Jeg er helt rolig iallefall. Forventer ingen fødsel de nærmeste ukene. Men moro at kroppen har begynt å gjøre seg klar :)

Så spennende :) Litt tidlig er det jo men vet ikke om det er noen "regel" for hvor lenge før fødsel den kan gå. Husker ikke om den gikk i det hele tatt med nr 2. Vi er snart i mål :D

Det er nok veldig individuelt. Kan ikke huske den gikk så tidlig med førstemann. Han fikk jeg 6 dager på overtid etter å ha blitt satt i gang og tatt med ks pga seteleie.
Jeg er helt rolig iallefall. Forventer ingen fødsel de nærmeste ukene. Men moro at kroppen har begynt å gjøre seg klar :)

Min var litt blodig også, da den gikk, det er et typisk tegn på modning- så gikk vannet noen dager etterpå. Men om kun deler av den går, kan man vel danne ny slimpropp også, så kan godt hende det er noen uker igjen for deg. Får nesten satse på det :)

Samme skjedde meg for to uker siden.fikk beskjed av jordmor at deler av slimproppen kan gå flere ganger og at den dannes på ny.i forrige svangerskap gikk den 5 dager før termin men var da blodig i tilegg

så vidt jeg har skjønt så har deler av min også gått, tre ganger i det siste. Men forventer ingen fødsel jeg heller av den grunn :)

Tenker bare at det er litt forberedelser :) Ikke kom det noe blod sammen med den heller, var helt lyst slim som kom.

I går tror jeg deler av min kom også. Vi hadde hatt sex dagen før, men så helt klart at det ikke bare var "rester" fra det. For den var helt blank, var formet som en trakt nærmest og var veldig slimete. Tok ett annet papir på den og ha fulgte hele greia med i det andre papiret.
Rare greier :p

Back
Topp