Slimproppen

Min var stor som en 5-krone i diameter og hvertfall 1 cm i tykkelse. Det var kompakt slim og blod i hverandre og jeg hadde ikke kunne dratt den frahverandre. Litt som en rar sprettball. Jeg var ikke i tvil da jeg så den og forsto godt at den blir kalt for slimPROPP.

Min var stor som en 5-krone i diameter og hvertfall 1 cm i tykkelse. Det var kompakt slim og blod i hverandre og jeg hadde ikke kunne dratt den frahverandre. Litt som en rar sprettball. Jeg var ikke i tvil da jeg så den og forsto godt at den blir kalt for slimPROPP.

Å ja. Det jeg fikk var mye større enn enn 5 kr. Hørt at den kan gå litt og litt også.

Det som er er at jeg fikk hele papiret full slim (gelatin aktig gulgrønn snørrklump):P

For to helger siden fikk jeg det samme bare gjennomsiktig med en stripe fersk blod i. Forrige helg var det helt rosa. Og idag bare i gulgrønn farge.

Nevnte utfloden til lege og jm på tirsdag (var til UL og estimering av lillegutt), fikk spørsmål om den var grønn også, noe jeg ikke husker, eller mener den var. Så tenkte kanskje det var det de tenkte på. :P

Ikke at det er så farlig, har store planer om å knipe igjen minst 6 dager til :P:D

Hehe.. Du ba jo om konsistens og utseende ;-)

Her deles det skikkelig ser jeg :P
Hehe...ingenting er for privat her heldigvis :-D det skjer jo så mye rart med kroppen at... :-) men slimpropp har jeg ikke sett noe til med førstemann heller. Mulig det var det som kom når jordmor strippet meg på overtid? Var no gørr hun viste meg hvertfall :-)

Hehe...ingenting er for privat her heldigvis :-D det skjer jo så mye rart med kroppen at... :-) men slimpropp har jeg ikke sett noe til med førstemann heller. Mulig det var det som kom når jordmor strippet meg på overtid? Var no gørr hun viste meg hvertfall :-)

Hehe. Kan være :P

Back
Topp