Slimproppen gått?

Lykkegravid

Betatt av forumet
I går kveld hadde vi sex og jeg hovnet opp noe voldsomt nedentil. Da jeg la meg hadde jeg mye murringer i magen men sovnet likevel. Våknet kl 5 i dag tidlig og måtte på do. Da var det masse hvitt/grått slim i do. Kom masse slim på papiret også. I dag må jeg gå med bind pga masse gul utflod. Vi hoppet av i svingen så vet det ikke er sæd som har kommet ut. Lurer nå på om kanskje det er slimproppen som har gått eller ikke. For to dager siden kom det også to dråper blod men ikke noe etter det. Har mens termin 31 januar og ul termin 4 februar. Så er kanskje litt tidlig for at slimproppen skal ha gått nå?

Bare lurer på hvorfor dere valgte å "hoppe av"? Er det farlig å få sæd inn? Har faktisk ikke opplevd at slimproppen har gått ellers husker jeg bare ikke så vet ikke hvordan den ser ut...

Slimproppen kan gå lenge før fødsel, så kan hende det var den. Isåfall burde man unngå å bade og slikt, men det skal ikke være noe farlig:) kan spørre jordmor for å høre om det er noe du skal ta hensyn til og slik da:) lykke til:)

Slimproppen kan gå lenge før fødsel, så kan hende det var den. Isåfall burde man unngå å bade og slikt, men det skal ikke være noe farlig:) kan spørre jordmor for å høre om det er noe du skal ta hensyn til og slik da:) lykke til:)
Ja får vel høre med henne. Har time hos jordmor på tirsdag. Takk for svar :)

Ja får vel høre med henne. Har time hos jordmor på tirsdag. Takk for svar :)

Sniker litt fra april :)

Når min slimpropp gikk sist svangerskap gikk den litt etter litt over flere dager, men da var det type slim at når jeg tørket meg så gled hele hånda med papiret, det var så mye at det kom på armen også.
Den var på en måte litt som en tråd, eller, med mange tråder i :) og veldig slimdekkende og ikke gul, veldig blank :)
Så en morgen da jeg måtte på do, da riene så smått hadde startet kom siste del med litt blod i :)
Spennede tider for dere, LYKKE til :D

Har ikke merka slimproppen her, hverken sist eller nå, og jeg har termin på søndag.. Hatt masse utflod men det er veldig normalt på slutten :)

Sniker fra februar... Med første merket jeg slimproppen- den var ala en terningsstørrelse, hvitaktig og med litt blod i.. JM bekreftet at det var slimproppen...

Sniker fra februar... Med første merket jeg slimproppen- den var ala en terningsstørrelse, hvitaktig og med litt blod i.. JM bekreftet at det var slimproppen...
Denne gikk 10 dager før fødsel... Leste den gang at når proppen gikk kunne fødselen starte alt fra da og til 10 dager etter...

Denne gikk 10 dager før fødsel... Leste den gang at når proppen gikk kunne fødselen starte alt fra da og til 10 dager etter...

Tror margin for fødsel etter slimproppen er 1-14 dager, men det har hendt folk mister den i uke 20+ også.
Har hendt noen i Januar-forumet, vet jeg.

Back
Topp