Slimpropp...

EnToTreFire!

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Til dere som har fått nå eller husker fra tidligere svangerskap, hvor lang tid tok det fra slimproppen gikk til fødselen var i gang? :)

Hele proppen gikk 6 dager før fødsel denne gangen, sist gikk den like før jeg hadde 5cm åpning.

den gikk litt og litt over et par dager med de to første, fødte i løpet av et par dager. Denne gangen kom det litt for noen dager siden, så stopp, idag kommer det mer igjen...

Den gikk for noen uker siden. Helt blank...

den gikk etter at jm hadde tøyd og sjekket når jeg var igang med fødsel sist. En times tid etter tøying var riene kjempesterke og det begynte å komme slim og blod ut... 5 timer etter var han født :) da jeg kom inn på føden hadde jeg 4-5 cm åpning.

Denen gangen har jeg merket noen små slimdotter i ukesvis, så tror den går litt og litt. Men husk at slimproppen ikke er et sikkert tegn på noe :)

Gikk litt av den tirsdags morgen, iblandet litt blod, og så litt mer iløpet av formiddagen. Halv fire tirsdag ettermiddag var riene i gang, og halv seks onsdag ettermiddag var lille jenta vår kommet til verden :)

TENK om det hadde vært sånn at fødselen helt sikkert hadde vært i gang dagen/et par dager etter! ..Her gikk den nemlig i går, eller i hvertfall deler av den! Er 37+2 i dag, men lille er meer enn Velkommen :)

Back
Topp