April2015
Flørter med forumet
På mandag denne uka var jeg inne på føden fordi jeg hadde hatt lekkasje, viste seg å være urin og utflod. På tirsdag fikk jeg lekkasje på ny, bare denne gang var det tykk, hvit utflod. Idag våknet jeg og etter jeg hadde vært på do fikk jeg store mengder brun utflod, hadde det to ganger iløpet av for middagen, på kvelden nå fikk jeg nok en lekkasje med rosa utflod?
Hva er det som skjer? Kan det være slimproppen som gikk på tirsdag? Hvorfor får jeg brun/rosa utflod?
Har ikke hatt kynnere før tror jeg, har iallefall ikke kjent dem men har nå ikveld hatt litt mensmurringer på høyre side og litt ned i låret, men det er ikke kjempe vondt. Har ellers hatt mye nedpress de siste dagene, men magen har ikke sunket.
Er dette tegn på fødsel? 9 dager igjen til termin..
Hva er det som skjer? Kan det være slimproppen som gikk på tirsdag? Hvorfor får jeg brun/rosa utflod?
Har ikke hatt kynnere før tror jeg, har iallefall ikke kjent dem men har nå ikveld hatt litt mensmurringer på høyre side og litt ned i låret, men det er ikke kjempe vondt. Har ellers hatt mye nedpress de siste dagene, men magen har ikke sunket.
Er dette tegn på fødsel? 9 dager igjen til termin..