Slimpropp og brun/rosa utflod, fødsel?

April2015

Flørter med forumet
På mandag denne uka var jeg inne på føden fordi jeg hadde hatt lekkasje, viste seg å være urin og utflod. På tirsdag fikk jeg lekkasje på ny, bare denne gang var det tykk, hvit utflod. Idag våknet jeg og etter jeg hadde vært på do fikk jeg store mengder brun utflod, hadde det to ganger iløpet av for middagen, på kvelden nå fikk jeg nok en lekkasje med rosa utflod?

Hva er det som skjer? Kan det være slimproppen som gikk på tirsdag? Hvorfor får jeg brun/rosa utflod?

Har ikke hatt kynnere før tror jeg, har iallefall ikke kjent dem men har nå ikveld hatt litt mensmurringer på høyre side og litt ned i låret, men det er ikke kjempe vondt. Har ellers hatt mye nedpress de siste dagene, men magen har ikke sunket.

Er dette tegn på fødsel? 9 dager igjen til termin..
 
Jeg fikk slim og blod i trusa et døgn før jeg fødte! JM sa det var mormunnen som åpnet seg! Jeg hadde da blod og slim hele tiden.. Det stoppet ikke opp...

Blod bør jo alltids undersøkes- så jeg ville kanskje tatt en tlf til føden uansett!
 
Jeg fikk slim og blod i trusa et døgn før jeg fødte! JM sa det var mormunnen som åpnet seg! Jeg hadde da blod og slim hele tiden.. Det stoppet ikke opp...

Blod bør jo alltids undersøkes- så jeg ville kanskje tatt en tlf til føden uansett!

Kan det være mormunnen hos meg også tror du? Var på do i sta og hadde fortsatt litt brunlig utflod igjen :)
Men det er jo ikke direkte blod, trodde brunt var tegn på gammelt blod? :)
 
Kan det være mormunnen hos meg også tror du? Var på do i sta og hadde fortsatt litt brunlig utflod igjen :)
Men det er jo ikke direkte blod, trodde brunt var tegn på gammelt blod? :)
Hadde også brunt blod og noe ferskt innimellom! Jeg tror det er noe på gang hos deg ja! Hvis det fortsetter å blø da! ;) lykke til!!
 
Jeg forsto på jordmoren min at ikke magene hos alle synker. Så det er kanskje veldig individuelt :)
 
Jeg startet dagen kl 8 med litt rosa i trusa, så kom det litt på papiret etter hvert do besøk, noen timer senere kom slimproppen og innen ett døgn etter første blødning var jeg blitt mamma igjen :)
 
Så spennende! Håper inatt er natta hvor det skjer noe! :):) gikk på do nå og hadde plutselig tykk kremfarget utflod, veldig merkelig dette her :)
 
Idag våknet jeg med helt friskt blod, og slim! Ringte føden som sa det mest sannsynlig var noe på gang! Så spennende, håper det skjer snart!! :):)

Har opplevd akkurat det samme som deg i dag. Først litt brunt utflod. Så frist blod og slim/utflod. Vonde kynnere, men ingen rier. Er redd symptomene skal stoppe helt opp.
 
Jeg fikk de symptomene du beskriver 3 uker før fødsel forrige gang ...
Ikke for å poope deg altså, men d kam fortsatt gå en stund :)
Men uansett, spennende å få tegn :-D
 
Jeg fikk de symptomene du beskriver 3 uker før fødsel forrige gang ...
Ikke for å poope deg altså, men d kam fortsatt gå en stund :)
Men uansett, spennende å få tegn :-D


Jeg håper på at det er tegn på at om ikke lenge så er fødselen min igang, men jeg er forberedt på å måtte vente også ;)
Jeg venter i spenning, og det første jeg skal gjøre etter jeg har fått i mannen middag er å hoppe i halmen :) prøver det jeg kan nå med både husarbeid og turgåing :)
 
Jeg håper på at det er tegn på at om ikke lenge så er fødselen min igang, men jeg er forberedt på å måtte vente også ;)
Jeg venter i spenning, og det første jeg skal gjøre etter jeg har fått i mannen middag er å hoppe i halmen :) prøver det jeg kan nå med både husarbeid og turgåing :)

Finn deg en trampoline når mørket kommer også :-D
 
Back
Topp