Junilykke27
Flørter med forumet
Jeg lurer på om hvordan man vet om det er slimproppen eller bare tykk utflod? Jeg er kun i U22, men har slitt med ekstremene kynnere i mange uker. Legen min sier at det dessverre er noen som plages mye. Jeg skulle kun være obs hvis det kom i rytmer og tok seg opp i tak.
Jeg har det hver dag, og noen ganger er det vondere enn andre, og noen ganger er det en time. Jeg synes likevel ikke det helt samsvarer med kynnere, fordi det er kun nedre del som er sten hard, og at det kan være steinhardt i 1 time samsvarer ikke med kynnere?
Uansett. Jeg er da litt mer påpasselig om dagen, fordi jeg er veldig redd for fødsel/abort. Jeg lurer på om man vet om det er slimpropp når den tid kommer? For jeg kan av og til ha veldig tykk klump av utflod.
Jeg har det hver dag, og noen ganger er det vondere enn andre, og noen ganger er det en time. Jeg synes likevel ikke det helt samsvarer med kynnere, fordi det er kun nedre del som er sten hard, og at det kan være steinhardt i 1 time samsvarer ikke med kynnere?
Uansett. Jeg er da litt mer påpasselig om dagen, fordi jeg er veldig redd for fødsel/abort. Jeg lurer på om man vet om det er slimpropp når den tid kommer? For jeg kan av og til ha veldig tykk klump av utflod.
har også harr slimete utflod alle 3 gangene, men det kan ikke måles med det som kom under fødsel med nr 3. Men sikkert forskjellig fra person til person også, aldri lagt merke til ein propp liksom. Idk.