Slimete brun utflod! Hjelp!

Så godt å høre at alt gikk fint! Ble skikkelig glad på dine vegne nå... Er jo ikke noe kjekt å gå rundt å bekymre seg.. Og så godt og koselig å få se et bankende hjerte da! :Heartbigred
 
Så bra at det gikk fint i dag :) Gratulerer med et bankende hjerte ♡♡ :)
 
Så godt å høre at alt gikk fint! Ble skikkelig glad på dine vegne nå... Er jo ikke noe kjekt å gå rundt å bekymre seg.. Og så godt og koselig å få se et bankende hjerte da! :Heartbigred
Tusen tusen takk! Blei so glad når eg såg at hjarte slo! Blei so letta.
Men de va soooo tungt å vær på samma plass, rom, me samma lege, samma benk... samma plass når vi mista guten vår :( De va utrolig vondt og so blei mange vonde tanka plutselig....Men No ser eg fram til den 18 august! :)
 
So søt du e ♡ De gjekk bra i dag , fekk sett eit bankande hjarte ♡ men i starten so trudde han ik på meg at eg va berre 7 veke på vei, siden denne timen bestilte eg før eg hadde den siste sa, og fekk forklart at eg hadde ein sa og blei gravid med ein gong uten noko mens inni mellom :p han trudde ik på meg og meinte at eg kan ik være gravid so fort på nytt! :p Men når han tok ul so såg vi eit foster me ei bankande hjarte ♡ So no fekk eg ny time den 18 august! So kryssa fingrane at de går bra denne gongen:)


Så glad for deg altså !!!:) ❤️❤️❤️❤️❤️
 
Back
Topp