Slimete brun utflod! Hjelp!

Oleandra87

Glad i forumet
Er de fleire som opplever de eller er de berre meg? Synest i kveld va mykje meir og lika ik fargen heller, begynner å bli me røde tråder og de skremmer meg! :confused:
 
Jeg hadde det i en uke før jeg begynte å få litt friskt blir i slimet. Deretter blødde jeg friskt blod hver gang jeg var på do. Nå har desverre jeg hatt en spontanabort da blødninger tok seg opp i helgen. Men jeg har lest mange forum og snakket med en jordmor og dersom du bare har brunt utflod (altså gammelt blod i utfloden) trenger du ikke å bekymre deg. dette gjelder også dersom du bare blør veldig små mengder med friskt blod. Jeg krysser fingrene for at spira di vokser seg seg stor og sterk :)
 
Jeg småblør, men stort sett hvis jeg er i aktivitet, ikke når jeg er i ro...
Skal på ultralyd imorgen, håper det er ok. Men begynner å tvile. Håper det stopper for deg!
 
Er de fleire som opplever de eller er de berre meg? Synest i kveld va mykje meir og lika ik fargen heller, begynner å bli me røde tråder og de skremmer meg! :confused:

Husker du skrev en post for noen uker siden ang blødninger også, og vil anbefale deg å måle hcg stigning / tidlig ul hvis det er det samme ennå. Jeg blødde brunt (med spor av rødt og til og med oransje av og til) fra uke 6 til det ble oppdaget at det var stoppet opp på tidlig UL. Fryktelig dumt å skremme deg, ikke meningen det, for jeg vet jo det kan være en lettblødende livmorhals og annet helt ufarlig, men jeg hvilte på den tryggheten og fikk et slag i trynet :-/
 
Som Terne skriver ville nok jeg også tatt en tidlig UL for å forsikre meg. Første gang jeg ble gravid hadde jeg hatt en MA. Ble oppdaget på UL i uke 9. Da hadde jeg kun hatt litt brunlig utflod, ikke ferskt blod. Det kan jo like gjerne være en helt uskyldig blødning, men da kan du ihvertfall slappe av og nyte svangerskapet i visshet om at alt er i orden :) Lykke til :)
 
Husker du skrev en post for noen uker siden ang blødninger også, og vil anbefale deg å måle hcg stigning / tidlig ul hvis det er det samme ennå. Jeg blødde brunt (med spor av rødt og til og med oransje av og til) fra uke 6 til det ble oppdaget at det var stoppet opp på tidlig UL. Fryktelig dumt å skremme deg, ikke meningen det, for jeg vet jo det kan være en lettblødende livmorhals og annet helt ufarlig, men jeg hvilte på den tryggheten og fikk et slag i trynet :-/

Denne gongen eg skreiv so endte graviditeten i sa dessvere:/ Skal inn kl 12 og berre vente å sjå kva legen seie :) Men må innrømme at eg kjempe redd:/
 
Lykke til! Håper alt står bra til med dere :)
 
Lykke til!
 
Sniker fra januar16, har jo fulgt med litt på deg og er veldig spent nå på hvordan det gikk p UL med deg ?
So søt du e ♡ De gjekk bra i dag , fekk sett eit bankande hjarte ♡ men i starten so trudde han ik på meg at eg va berre 7 veke på vei, siden denne timen bestilte eg før eg hadde den siste sa, og fekk forklart at eg hadde ein sa og blei gravid med ein gong uten noko mens inni mellom :p han trudde ik på meg og meinte at eg kan ik være gravid so fort på nytt! :p Men når han tok ul so såg vi eit foster me ei bankande hjarte ♡ So no fekk eg ny time den 18 august! So kryssa fingrane at de går bra denne gongen:)
 
Back
Topp