Oleandra87
Glad i forumet
Er de fleire som opplever de eller er de berre meg? Synest i kveld va mykje meir og lika ik fargen heller, begynner å bli me røde tråder og de skremmer meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er de fleire som opplever de eller er de berre meg? Synest i kveld va mykje meir og lika ik fargen heller, begynner å bli me røde tråder og de skremmer meg!
Tusen takk ♡ Skal inn kl 12! Åhhhh ka eg grua meg! :/Lycka till i dag på ul Oleandra!!
Husker du skrev en post for noen uker siden ang blødninger også, og vil anbefale deg å måle hcg stigning / tidlig ul hvis det er det samme ennå. Jeg blødde brunt (med spor av rødt og til og med oransje av og til) fra uke 6 til det ble oppdaget at det var stoppet opp på tidlig UL. Fryktelig dumt å skremme deg, ikke meningen det, for jeg vet jo det kan være en lettblødende livmorhals og annet helt ufarlig, men jeg hvilte på den tryggheten og fikk et slag i trynet :-/
Takk for de♡Masse lykke til i dag!!! krysser fingrene ♡
Denne gongen eg skreiv so endte graviditeten i sa dessvere:/ Skal inn kl 12 og berre vente å sjå kva legen seie Men må innrømme at eg kjempe redd:/
Takk for de♡
Masse Lykke til! Håper alt er i orden
Lykke til! Håper alt står bra til med dere
Lykke til!!!!
Tusen takk! Fekk sett eit bankande hjarte i dag men han kunne ik sjå noko blødninger Fekk ny time den 18 august! ♡Lykke til!
De gjekk bra! Fekk sjå eit foster som tilsvare 7 veke og eit bankande hjarte ♡Hvordan gikk det i dag?
So søt du e ♡ De gjekk bra i dag , fekk sett eit bankande hjarte ♡ men i starten so trudde han ik på meg at eg va berre 7 veke på vei, siden denne timen bestilte eg før eg hadde den siste sa, og fekk forklart at eg hadde ein sa og blei gravid med ein gong uten noko mens inni mellom han trudde ik på meg og meinte at eg kan ik være gravid so fort på nytt! Men når han tok ul so såg vi eit foster me ei bankande hjarte ♡ So no fekk eg ny time den 18 august! So kryssa fingrane at de går bra denne gongenSniker fra januar16, har jo fulgt med litt på deg og er veldig spent nå på hvordan det gikk p UL med deg ?