Slim

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
skal på 1 kontroll fredag, men..
I dag har det kommet noe slim ut, er redd det er tidlig eggløsning

Men kan det skje når man går på sprøytene???
Eller er det vandlig med litt slim på papiret?

Er ikke så mye som når eggløsning pleier og komme..

Helt normalt med masse (!!) slim[emoji16]
Da trenger jeg ikke bekymre meg for det da :D
Kan bare ikke huske jg har hatt det de andre ganger :p

Masse ekstra slim på sprøyter, jeg var og ganske bekymret for at det var tidlig EL. Men helt normalt :)

Da er det helt normalt da :p

Da er det helt normalt da :p

Det er det[emoji7]

Husker jeg ringte St.Olavs i full panikk under første forsøket!! Var helt sikker på at jeg hadde fått eggløsning[emoji23][emoji23][emoji23]

Det er det[emoji7]

Husker jeg ringte St.Olavs i full panikk under første forsøket!! Var helt sikker på at jeg hadde fått eggløsning[emoji23][emoji23][emoji23]
Ja ble litt bekymret her og siden det er siste forsøk .. :p
man blir aldri helt klok i dette ivf gamet :hilarious:

Ja ble litt bekymret her og siden det er siste forsøk .. :p
man blir aldri helt klok i dette ivf gamet :hilarious:

Skjønner det[emoji8][emoji8] men slim er bra!!

Har du ikke hatt det på de to første rundene??

Så bra at du spurte om dette, for vurderte å spørre om dette jeg og... Kan ikke huske at det skjedde sist, så ble litt stresset i går... Spess siden jeg har gått lenger på horoner denne gangen enn sist.. :P Godt å høre at det er helt normalt og det ikke bare er meg (og deg) som opplever det!

Skjønner det[emoji8][emoji8] men slim er bra!!

Har du ikke hatt det på de to første rundene??
Husker ikke :hilarious: var derfor jeg måtte spørre , for var redd jeg plutselig hadde eggløsning :p

Så bra at du spurte om dette, for vurderte å spørre om dette jeg og... Kan ikke huske at det skjedde sist, så ble litt stresset i går... Spess siden jeg har gått lenger på horoner denne gangen enn sist.. :p Godt å høre at det er helt normalt og det ikke bare er meg (og deg) som opplever det!
Ja vi trenger ikke bekymre oss :hilarious:

Kupper tråden litt [emoji87] Hva er det i medisinene som gjør at man får så mye slim? Jeg har ikke antydninger en gang ellers [emoji848]

Kupper tråden litt [emoji87] Hva er det i medisinene som gjør at man får så mye slim? Jeg har ikke antydninger en gang ellers [emoji848]
De øker østrogen noe voldsomt, og det er østrogen som lager slim, på en måte.

Åååååh.. dette er den beste tråden jeg har lest! Nå ble jeg så glad [emoji322][emoji322][emoji322][emoji16] Herregud! Satt med tårer i øynene på do når jeg tørket meg isted og det kom masse slim [emoji15][emoji33] Var sikker på at nå var løpet kjørt! Dere damer er fantastisk og jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten dere [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp