Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da trenger jeg ikke bekymre meg for det daHelt normalt med masse (!!) slim[emoji16]
Da er det helt normalt da![]()
Ja ble litt bekymret her og siden det er siste forsøk ..Det er det[emoji7]
Husker jeg ringte St.Olavs i full panikk under første forsøket!! Var helt sikker på at jeg hadde fått eggløsning[emoji23][emoji23][emoji23]

Ja ble litt bekymret her og siden det er siste forsøk ..
man blir aldri helt klok i dette ivf gamet![]()
Husker ikkeSkjønner det[emoji8][emoji8] men slim er bra!!
Har du ikke hatt det på de to første rundene??
var derfor jeg måtte spørre , for var redd jeg plutselig hadde eggløsning Ja vi trenger ikke bekymre ossSå bra at du spurte om dette, for vurderte å spørre om dette jeg og... Kan ikke huske at det skjedde sist, så ble litt stresset i går... Spess siden jeg har gått lenger på horoner denne gangen enn sist..Godt å høre at det er helt normalt og det ikke bare er meg (og deg) som opplever det!

De øker østrogen noe voldsomt, og det er østrogen som lager slim, på en måte.Kupper tråden litt [emoji87] Hva er det i medisinene som gjør at man får så mye slim? Jeg har ikke antydninger en gang ellers [emoji848]
De øker østrogen noe voldsomt, og det er østrogen som lager slim, på en måte.
Ikke nødvendigvis, husk at du modner jo mange egg på en gang med dette herKanskje jeg har lave østrogennivåer eller noe da [emoji848]
Ikke nødvendigvis, husk at du modner jo mange egg på en gang med dette her