Slim med blod i

En tråd i 'Mars 2016' startet av Preggis <3, 3 Mar 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Preggis <3 Flørter med forumet

Tørket meg til morgenen i dag og så det var kommet en del slim med blod striper i. Har litt murringer nå så lurer kanskje på om det var slimproppen som har gått ? Den gikk nemlig ikke med førstemann så er så usikker.

2. Preggis <3 Flørter med forumet

3 dager til termin foresten

3. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Kan høres ut som slimproppen! Det var sånn min så ut :) Så spennende!!

• Liker Liker x 1
  4. Bolleovnen Gift med forumet Marslykke 2016

Kan høres ut dom slimproppen ja. Spennende :D

5. Arielda Flørter med forumet

Høres ut som slimproppen :) Snart action på deg da. Lykke til! Jenta mi kom 6 timer etter slimproppen gikk :)

• Liker Liker x 1
  6. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Jeg er forresten like skuffa hver gang jeg sjekker papiret etter dobesøk, og oppdager at det ikke er noe rødt nå heller [emoji14] Ha ha

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  7. Kosemutter Elsker forumet Marslykke 2016

Slim med tegningsblødning og mensmurringer var starten på min fødsel sist :)

8. Bolleovnen Gift med forumet Marslykke 2016

Rart hvordan det der plutselig endrer seg fra starten av svangerskapet. Positivt eller negativt, så sjekker man papiret for blod hver gang man er på do gjennom hele svangerskapet :p

9. MRF Blir kjent med forumet

Det var slik det startet hos meg. Først gikk slimproppen og så fortsatte det med tegningsblødning (slim medmblod). Dette er et tegn på at det modnes :) Hadde også svake rier, kynnere med murringer i magen og ryggen :) Dette startet noen dager før det hele økte, da med tanke på at riene tok seg opp i styrke og regelmessighet :)

10. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Haha, ja! I begynnelsen er man sjeleglad hver gang papiret er hvitt, på slutten blir man skuffa [emoji14] Nesten irritert blir jeg! Ha ha! Nå håper jeg at jeg hører fra sykehuset snart så jeg får den timen til vekstestimering! Da kan jeg roe eggstokken litt!

11. Bolleovnen Gift med forumet Marslykke 2016

Ja, håper du får time kjapt. Men nå er du så innstilt på å føde før, så blir sikkert vanskelig å snu den tankegangen uansett :p

12. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Haha ja, men det kan hende jeg klarer å roe meg litt med tanken på at jeg vil bli sjekka! (og at det er er det som skal til [emoji14])

13. nat önsker nr 3<3

håper det går i fødsel for deg snart.☺☺☺☺spennende. Kjennee du noe smerter/rier?

14. Preggis <3 Flørter med forumet

Jeg har litt murringer i ryggen bare. Ikke noe spesielt vonde enda :)

15. Bkno0680862 Blir kjent med forumet

Ikke hatt samleie siste dagene da? Kan komme pga det å:p

16. Preggis <3 Flørter med forumet

Er et par dager siden vi hadde sex. Kan det komme så sent da ?

17. Frk.Rosa Forumet er livet

Tegningsblødning! :) legg deg å sov litt før det setter i gang :)

18. Cesk88 Forumet er livet Sensommerbarna 2016

Spennende :D

19. Preggis <3 Flørter med forumet

Ja veldig spennende :-D

20. Cesk88 Forumet er livet Sensommerbarna 2016

Krysser fingrene for deg :)

Del denne siden