Slim med blod i

Preggis <3

Flørter med forumet
Tørket meg til morgenen i dag og så det var kommet en del slim med blod striper i. Har litt murringer nå så lurer kanskje på om det var slimproppen som har gått ? Den gikk nemlig ikke med førstemann så er så usikker.
 
Kan høres ut som slimproppen! Det var sånn min så ut :) Så spennende!!
 
Jeg er forresten like skuffa hver gang jeg sjekker papiret etter dobesøk, og oppdager at det ikke er noe rødt nå heller [emoji14] Ha ha
 
Jeg er forresten like skuffa hver gang jeg sjekker papiret etter dobesøk, og oppdager at det ikke er noe rødt nå heller [emoji14] Ha ha
Rart hvordan det der plutselig endrer seg fra starten av svangerskapet. Positivt eller negativt, så sjekker man papiret for blod hver gang man er på do gjennom hele svangerskapet :p
 
Det var slik det startet hos meg. Først gikk slimproppen og så fortsatte det med tegningsblødning (slim medmblod). Dette er et tegn på at det modnes :) Hadde også svake rier, kynnere med murringer i magen og ryggen :) Dette startet noen dager før det hele økte, da med tanke på at riene tok seg opp i styrke og regelmessighet :)
 
Rart hvordan det der plutselig endrer seg fra starten av svangerskapet. Positivt eller negativt, så sjekker man papiret for blod hver gang man er på do gjennom hele svangerskapet [emoji14]
Haha, ja! I begynnelsen er man sjeleglad hver gang papiret er hvitt, på slutten blir man skuffa [emoji14] Nesten irritert blir jeg! Ha ha! Nå håper jeg at jeg hører fra sykehuset snart så jeg får den timen til vekstestimering! Da kan jeg roe eggstokken litt!
 
Haha, ja! I begynnelsen er man sjeleglad hver gang papiret er hvitt, på slutten blir man skuffa [emoji14] Nesten irritert blir jeg! Ha ha! Nå håper jeg at jeg hører fra sykehuset snart så jeg får den timen til vekstestimering! Da kan jeg roe eggstokken litt!
Ja, håper du får time kjapt. Men nå er du så innstilt på å føde før, så blir sikkert vanskelig å snu den tankegangen uansett :p
 
Ja, håper du får time kjapt. Men nå er du så innstilt på å føde før, så blir sikkert vanskelig å snu den tankegangen uansett [emoji14]
Haha ja, men det kan hende jeg klarer å roe meg litt med tanken på at jeg vil bli sjekka! (og at det er er det som skal til [emoji14])
 
Tørket meg til morgenen i dag og så det var kommet en del slim med blod striper i. Har litt murringer nå så lurer kanskje på om det var slimproppen som har gått ? Den gikk nemlig ikke med førstemann så er så usikker.
håper det går i fødsel for deg snart.☺☺☺☺spennende. Kjennee du noe smerter/rier?
 
Tørket meg til morgenen i dag og så det var kommet en del slim med blod striper i. Har litt murringer nå så lurer kanskje på om det var slimproppen som har gått ? Den gikk nemlig ikke med førstemann så er så usikker.

Ikke hatt samleie siste dagene da? Kan komme pga det å:p
 
Back
Topp