slappfisa!

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: S_C

Må man virkelig være snerpete om man ikke har samme type humor??
Syns dere gjør mer ut av det en nødvendig, var ett par av oss som sa vi ikke likte den, at vi ikke kunne se hva som var så morsomt med den, og det blåser dere opp til en big deal..
Syns dere er tåpelig nå, men for all del, må vel jatte med dere om det meste eller er man jo helt på tryne..
er ikke snerpete jeg[:D] var bare litt morsomt at noen tok den så jævla seriøst![8D]
have a nice day[:D]

Er dere som kalle meg snerpete siden jeg ikke likte akkurat den tegneserien du har som signatur!
Jeg tar den ikke så "jævla seriøst" heller, men sa min mening om at jeg ikke likte den. Dumme dumme meg..
Har ikke forstått at man ikke bør si sin mening her inne uten å være helt på tryne..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Syns dere gjør mer ut av det en nødvendig, var ett par av oss som sa vi ikke likte den, at vi ikke kunne se hva som var så morsomt med den, og det blåser dere opp til en big deal..
Syns dere er tåpelig nå, men for all del, må vel jatte med dere om det meste eller er man jo helt på tryne..
O fisken biter på[8D]

jada jada, er nok ikke her inne like mye som dere nei til å forstå hva dere vil frem til..[8|]
Sant nok,sant nok[8D]

Er det virkelig så gale å si at jeg ikke likte den, er jeg "snerpete" og gudene vet ikke hva, av den grunn??
Forstår det virkelig ikke nei...
Ser at dere liker "galgenhumor", men må jeg gjøre det også?

O fisken biter på[8D]

jada jada, er nok ikke her inne like mye som dere nei til å forstå hva dere vil frem til..[8|]
Sant nok,sant nok[8D]

Er det virkelig så gale å si at jeg ikke likte den, er jeg "snerpete" og gudene vet ikke hva, av den grunn??
Altså....nå må du roe deg litt ned,jeg kødda[:)]
Det var kødd det jeg sa om snerpete,hva er det med deg ?
Haha,sove noen timer til kanskje..?

O fisken biter på[8D]

Sant nok,sant nok[8D]

Altså....nå må du roe deg litt ned,jeg kødda[:)]
Det var kødd det jeg sa om snerpete,hva er det med deg ?
Haha,sove noen timer til kanskje..?

Kanskje noen timer til ikke hadde vært så dumt nei..
Søren ikke like lett å vite hva folk mener her inne då..[8D]

Jeg burde nok slengt på en smily på slutten der,så hadde det kanskje vert lettere å forstå[:D][:)]

Jeg burde nok slengt på en smily på slutten der,så hadde det kanskje vert lettere å forstå[:D][:)]

den e go[;)]

er ikke snerpete jeg[:D] var bare litt morsomt at noen tok den så jævla seriøst![8D]
have a nice day[:D]

Er dere som kalle meg snerpete siden jeg ikke likte akkurat den tegneserien du har som signatur!
Jeg tar den ikke så "jævla seriøst" heller, men sa min mening om at jeg ikke likte den. Dumme dumme meg..
Har ikke forstått at man ikke bør si sin mening her inne uten å være helt på tryne..
kan du vennligst vise meg hvor jeg har skrevet ordet "snerpete"?[8|]

Sa ikke du hadde sagt snerpete, sa dere, men du sa vel bare haha.. Dessuten så er snerpete blitt ordnet opp i..
Vet du, bare drit, jeg gidder ikke vie min tid mer til dette.[;)]
Vi er uenig, har ikke samme humor, thats it.

Det er kun her man kan diskutere om man er snerpete eller ei pga en signatur, og tråden blir 4 sider lang! You've just gotta' love it! [:D]

Tegneserien er ikke morsom, men denne tråden er![:D]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Det som er det met tragiske er at folk ikke kan si meningen sin uten å bli latterliggjort fordi de ikke mener det samme som "resten". [:-]

SIGN!!!

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Tegneserien er ikke morsom, men denne tråden er![:D]

Jeg ville hørt dere som syns dette er fantastisk gøy visst dere hadde kommet opp i en sånn situasjon selv, å andre hadde kødda å ledd av det [;)] Da hadde nok pipa fått en annen tone.. Du tramper jo faktisk på de som har kreft og kansje er i samme situasjon at de er gravide samtidig! Hadde du likt om jeg hadde tulla å lagt det ut på generel ang abort, visst du hadde mistet selv å kansje har prøvd i 5 år å blitt gravid??

Å ja, jeg kan engelsk, er ikke snerpete i det hele tatt, har sovet nok de siste dagene og jeg HAR HUMOR! Men, dette er bare forkastelig.

ORIGINAL: Labambie

Jeg burde vel ikke si noe mtp min egen signatur, men altså jeg synes den var ganske på kanten jeg og... [&:]

Forskjellen er jo at den du har er dritmorsom! Lo første gangen jeg så den [:D]
Kreft er ikke noe jeg synes det er morsomt å harselere med.

Jeg tror kanskje det bare blir best å aldri le av noen ting - fordi det finnes altid personer der ute som opplever i virkeligheten det som vitsene er basert på ...

Så for å ikke tråkke på noen tær EVER - Slutt å le!

oh my!! [8D]

Ser ikke helt humoren jeg heller altså..
"Hahahaha, du har kreft! Og vet du hva som er enda mer morsomt? Du er gravid, men du kommer ikke til å føde det for du er død lenge før det! Hahahahaha" [&:]

ORIGINAL: Lisa81

"Hahahaha, du har kreft! Og vet du hva som er enda mer morsomt? Du er gravid, men du kommer ikke til å føde det for du er død lenge før det! Hahahahaha" [&:]

Der syns jeg faktisk at det er DU som tolker (eller overtolker) serien... Du kan velge å kun lese det som står, eller du kan innbile deg resten av historien og dramatisere den alt du vil.

Jeg lo meg ikke ihjel over den serien men jeg syns ikke den er så forkastelig som mange her vil ha det til...[8|]

ORIGINAL: Lisa81

Hysterisk morsomt, ikke sant? [&o]

Bare av nysgjerrighet; HVA gjør den så morsom?
Spent på hva alsgs humor folk har [:D]

Back
Topp