slappfisa!

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Lisa81

Ser ikke helt humoren jeg heller altså..
"Hahahaha, du har kreft! Og vet du hva som er enda mer morsomt? Du er gravid, men du kommer ikke til å føde det for du er død lenge før det! Hahahahaha" [&:]

Der syns jeg faktisk at det er DU som tolker (eller overtolker) serien... Du kan velge å kun lese det som står, eller du kan innbile deg resten av historien og dramatisere den alt du vil.

Jeg lo meg ikke ihjel over den serien men jeg syns ikke den er så forkastelig som mange her vil ha det til...[8|]

Det er jo ganske bokstavelig, så jeg vil ikke si at det er flere måter og tolke den på.
Jeg personlig syns den er ekstremt lite morsom. Kanskje fordi mamma nettopp har hatt et helvetes år pga kreft.
Men tror ikke jeg ville ledd av den ellers heller. Blir for dumt!

Lever denne tråden enda [8|]

Dere som kaller dette galgenhumor, bør kanskje ta en titt på definisjonen av ordet (Wikipedia):

Galgenhumor
er svart humor som gjelder en vanskelig situasjon og som oftest direkte angår den som spøker og vitser. Begrepet ble opprinnelig brukt om den dødsdømtes følelser ved galgen. Det svenske leksikonet Nordisk familjebok fra 1908 definerer denne typen humor som «fortvilelsens munterhet».

Så, med mindre du selv har uhelbredelig kreft og er gravid, så kall det noe annet.

Når det er sagt tok ikke jeg meg nær av den stripa, men lo ikke heller.. [8|]

ORIGINAL: Labambie

Det er kun her man kan diskutere om man er snerpete eller ei pga en signatur, og tråden blir 4 sider lang! You've just gotta' love it! [:D]

[:D][:D]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Lisa81

Ser ikke helt humoren jeg heller altså..
"Hahahaha, du har kreft! Og vet du hva som er enda mer morsomt? Du er gravid, men du kommer ikke til å føde det for du er død lenge før det! Hahahahaha" [&:]

Der syns jeg faktisk at det er DU som tolker (eller overtolker) serien... Du kan velge å kun lese det som står, eller du kan innbile deg resten av historien og dramatisere den alt du vil.

Jeg lo meg ikke ihjel over den serien men jeg syns ikke den er så forkastelig som mange her vil ha det til...[8|]

Det er jo ganske bokstavelig, så jeg vil ikke si at det er flere måter og tolke den på.
Jeg personlig syns den er ekstremt lite morsom. Kanskje fordi mamma nettopp har hatt et helvetes år pga kreft.
Men tror ikke jeg ville ledd av den ellers heller. Blir for dumt!

Sånn er vi da forskjellige[:)]. Som jeg sa i sted så lo jeg ikke av den vitsen. Syns likevel ikke at andre som ikke syns det var viktig skal lære andre som lo av den hva de skal syns er morsomt... For meg er den vitsen åpen for å bare lese og så gå videre - eller dramatisere den.

Jeg ler av mange slags vitser - selvom jeg kjenner en person som vitsen kunne handlet om... fordi jeg tar ikke vitser personlig - de er generelle. Hvis Vitsen handlet om hun marie fra Harstad som fikk vite at hun var gravid og hadde kreft - så hadde det ikke vært noe morsomt i den historien. Men dette er ikke vondt ment mot noen! En barnslig fyr eller to som har sittet og tullet seg ihjel og utkomsten ble den vitsen..? vet ikke jeg?

Vi kan jo ikke gråte over alt, vi ler jo all slags fæle vitser!
Syns det er godt vi kan le jeg.
Og for all del, ikke slutt med det!

Alle barna var friske, untatt Siv, hun hadde HIV[:(][:(][:(][8D]

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

jesus....det er en tegneserie folkens,den er morsom pga måten den er tegnet på!
det betyr dermed ikke at jeg ler av folk som har kreft,aborterer eller gud vet hva,snakk om å dra den langt a,typisk bv-høner[8D][8D] må jo bare le da,seriøst dramaqueens! ta dere en bolle

Helsiken så provoserende du er, men det er vel med vitene vilje vil jeg tro..
Ja, du syns den er hysterisk morsom, men for at vi som ikke syns det må då gå å ta en "bolle", nei, skulle ikke bry meg mer. men arg altså...

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

jesus....det er en tegneserie folkens,den er morsom pga måten den er tegnet på!
det betyr dermed ikke at jeg ler av folk som har kreft,aborterer eller gud vet hva,snakk om å dra den langt a,typisk bv-høner[8D][8D] må jo bare le da,seriøst dramaqueens! ta dere en bolle

Ta en bolle sjøl[;)]
Du må tåle at ikke alle har samme "dårlige" humoren som det du har.. Har ingenting med at dette er bv å gjøre og at vi skal overdramatisere ting bla bla bla, men fordi vi er mennesker som sitter bak disse skjermene og vi er forskjellige[;)] La oss nå ha respekt for hverandre og være enige om å være uenige[:)]

hehe.. tegneserien var morsom nok den .. men denne tråden er jo enda morsommere !

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Det jeg ser i denne tråden er at de fleste som ikke synes vitsen er morsom argumenterer på en saklig og skikkelig måte, mens de fleste som synes den er morsom kaller opp de andre, er usaklige og" harselerer" med motparten.
ja,buhu....så la vær å dra den opp igjen da vel[8D][8D]

[8|] jaha..

ORIGINAL: S_C

Det jeg ser i denne tråden er at de fleste som ikke synes vitsen er morsom argumenterer på en saklig og skikkelig måte, mens de fleste som synes den er morsom kaller opp de andre, er usaklige og" harselerer" med motparten.

[8|] jaha..

men du S_C, om du syns den er så usmakelig.. hvorfor svare hele tida?

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

[8|] jaha..

Jeg svarer ikke hele tiden syns jeg, er mange timer siden jeg har vært her inne nå.
Men når de som synes denne er så fryktelig morsom skal rakke sånn ned på oss som ikke helt ser humoer i denne berømte tegneserien ser jeg meg nødt å svare ja. Jeg har ikke sagt annet enn at dette er ikke min type humor, og jeg likte den ikke. Det trodde jeg var fullt lov på et slikt forum uten å bli totalt latterligjort for min mening. Men for all del, nå gir jeg opp.

[8|] jaha..

Jeg svarer ikke hele tiden syns jeg, er mange timer siden jeg har vært her inne nå.
Men når de som synes denne er så fryktelig morsom skal rakke sånn ned på oss som ikke helt ser humoer i denne berømte tegneserien ser jeg meg nødt å svare ja. Jeg har ikke sagt annet enn at dette er ikke min type humor, og jeg likte den ikke. Det trodde jeg var fullt lov på et slikt forum uten å bli totalt latterligjort for min mening. Men for all del, nå gir jeg opp.

Nå får du gi deg, er vel ingen som har latterliggjort deg. Herregud.....

Herrejesus du som sagde...

ORIGINAL: oiskipoiski

[8|] jaha..

Nå får du gi deg, er vel ingen som har latterliggjort deg. Herregud.....

Nei, kanskje ikke. Jeg overdriver nok.[:)]
Bare så masse smilyer innvolvert at jeg blir helt forvirret. Skal gi meg no.

Hadde bestemt meg for å ikke si noe her, men nå ble jeg irritert etter å ha lest 6 sider her....
Hva folk mener om signaturen er meg likegyldig, det som provoserer meg er måten voksne mennesker kan få seg til å svare andre!
De som blir provosert av signaturen kommer med saklige innlegg hvor de argumenterer på en ordentlig måte, og det de blir møtt av er latter, buhu, og "stakkars lille deg som har så dårlig humor".... Dersom dere mener så sterkt at dere burde få spre om dere med den humoren, så burde dere også kunne svare på en saklig og ordentlig måte, for nå står dere kun frem på en dårlig måte.
Jeg innrømmer gjerne at jeg trakk på smilebåndet første gang jeg så den, men nå føler jeg den er direkte motbydelig pga måten den har blitt forsvart her i denne tråden.
Nå blir jeg sikkert blåst unna med "vitser" jeg også, men det får bare være.

Gud azza, du er bare såååå barnslig TS! Fordi om man ikke syns kreft og død er gøy er ikke deretter sagt at man er snerpete å kjedelig. Hvor tar du logikken fra egentlig? Jeg må bare spørre.. For jeg har lest igjennom tråden, å gang etter gang dummer du deg ut med å kalle oss som ikke syns det er morsomt for forskjellig, og i tillegg bruker du sikkert 90 % av energien din med å ´tulle´ bort det og være frekk mot de som skriver her.

Så da kan du svare meg på det jeg spurte om for 2 sider siden..... Hadde du syns det hadde vært gøy om du hadde blitt gravid å deretter fått kreft som du kom til å dø av.. Så hadde du gått inn på et forum å sett andre tulle å le av det?? Det finnes faktisk mennesker med kreft, du visste kansje ikke det? Å det er nok et av de såreste temaer som finnes.. Det er du som har dårlig humor!

I fare for å virke like usakelig som disse som synes sånne tegneserier er fryktelig morsomme er etter min mening at de enten plaget i barndommen eller eier av null sympati...

Jeg synes rett og slett den tegneserien er usmakelig og egner seg ikke på et BABY-forum[:'(][:'(][:'(]

Oi, her skjer det saker ja..[:-] 

Back
Topp