englefjes3
Forelsket i forumet
ORIGINAL: anahen
Som sønnen min sa til meg; "-mamma, puppene dine ser litt slitne ut!"
Det er fra barn og fulle mennesker man får høre sannheten[8|]
hehehehe.. nå ler jeg godt [:D][:D][:D]
den var god [:D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som sønnen min sa til meg; "-mamma, puppene dine ser litt slitne ut!"
Det er fra barn og fulle mennesker man får høre sannheten[8|]
ORIGINAL: KuleMageIgjen
ORIGINAL: mammas3gullunger
etter 2 barn ble det brystløft og silikon på meg.. derfor ammer jeg ikke nå, for vi skulle egentlig ikke ha flere barn ( noen jeg ikke angrer tvertimot) Puppene mine så ut som vrengte bukselommer etter nr 2...[:D]
vurderer det samme, men kun brystløft da. må bare lande om vi er ferdig med barn. ser jo ikke uuuut, hehe[:)]
Jeg skal ha brystløft når jeg er ferdig med å amme[:)]
har du startet research rundt det? pris, hvor en bør gjøre det osv?
Ja, har vært på konsultasjon[:)] Velger nok Nobel clinic i Oslo[:)] Fått forklart inngrepet etc[:)]
ok, du er så god på å sjekke ut ting. Kan du ikke gi meg en heads up når du skal i gang. kjenner jeg trenger mer info [:D]
etter 2 barn ble det brystløft og silikon på meg.. derfor ammer jeg ikke nå, for vi skulle egentlig ikke ha flere barn ( noen jeg ikke angrer tvertimot) Puppene mine så ut som vrengte bukselommer etter nr 2...[:D]
vurderer det samme, men kun brystløft da. må bare lande om vi er ferdig med barn. ser jo ikke uuuut, hehe[:)]
ORIGINAL: englefjes3
her må det også gjøres noe når jeg er ferdig å amme...[:)]