Slappe pupper :(

ORIGINAL: anahen

Som sønnen min sa til meg; "-mamma, puppene dine ser litt slitne ut!"

Det er fra barn og fulle mennesker man får høre sannheten[8|]

hehehehe.. nå ler jeg godt [:D][:D][:D]
den var god [:D][:D]

ORIGINAL: KuleMageIgjen

ORIGINAL: mammas3gullunger

etter 2 barn ble det brystløft og silikon på meg.. derfor ammer jeg ikke nå, for vi skulle egentlig ikke ha flere barn ( noen jeg ikke angrer tvertimot) Puppene mine så ut som vrengte bukselommer etter nr 2...[:D]

vurderer det samme, men kun brystløft da. må bare lande om vi er ferdig med barn. ser jo ikke uuuut, hehe[:)]

Jeg skal ha brystløft når jeg er ferdig med å amme[:)]

har du startet research rundt det? pris, hvor en bør gjøre det osv?

Ja, har vært på konsultasjon[:)] Velger nok Nobel clinic i Oslo[:)] Fått forklart inngrepet etc[:)]

ok, du er så god på å sjekke ut ting. Kan du ikke gi meg en heads up når du skal i gang. kjenner jeg trenger mer info [:D]

I will[;)]

etter 2 barn ble det brystløft og silikon på meg.. derfor ammer jeg ikke nå, for vi skulle egentlig ikke ha flere barn ( noen jeg ikke angrer tvertimot) Puppene mine så ut som vrengte bukselommer etter nr 2...[:D]

vurderer det samme, men kun brystløft da. må bare lande om vi er ferdig med barn. ser jo ikke uuuut, hehe[:)]

her må det også gjøres noe når jeg er ferdig å amme...[:)]

ORIGINAL: englefjes3

her må det også gjøres noe når jeg er ferdig å amme...[:)]

Jeg skal også ta det. men blir bare oppstramning, ikke noe silikon. skal fikse litt på magen i tillegg.

Første gangen jeg ble gravid brukte jeg str D, og når melka kom var jeg oppi F....
Når de da ble helt tomme, etter ca 5 uker(kunne ikke amme) Så hadde jeg bare litt nederst i puppen..

Og etter denne gangen er det enda værre. 2stk rema poser fylt med litt vann neders[8D]

Badet med min datter her om dagen så sier hun:

MAMMA BARE VENT LITT, JEG SKAL BARE BRETTE PUPPENE DINE[8D][&:]

Så her blir det snart nye pupper[;)][:D]

Back
Topp