slappe januarmammaer!!!

sicaa

Forelsket i forumet
Så slappe vi er her inne hos januarmammaene...
Bare ett par innlegg på en dag er for dårlig[:-]

Kunne ikke vært mer enig! Men si meg en ting... hva gjør du oppe så sent??

Enig i det.... Men tror nok at en del av innleggene havner i generell diskusjon, svangerskapet o.l.? Kunne kanskje vært flinkere til å bruke januar-forumet.

Det nærmer seg, jenter!!!! [:)] jeg har sånn helt plutselig fått det for meg at lille krabaten vår kommer til å komme før tiden.... Da blir det nok en desembergutt. Håper jo ikke det, da, med tanke på skole og slikt, men han får komme når han er klar! [:D] formen er fortsatt fin, blodtrykket holder seg stabilt på normalen, og magen vokser i takt med skjemaet (over det grønne feltet......). Utrolig så jevnt, egentlig! Begynner å bli lite plass til flere kryss nå.... [8D]

Ja, det er altfor slappt..

og JA. det er ikke lenge igjen!!
Jeg har 9 uker til termin i dag [8|]

Ja, til TERMIN, men det kan jo skje noe før... [:)] eller etter.... [:)] huff, får nesten litt åndenød når jeg tenker på det! Og det kommer til å gå fort; tenk på de 4 ukene i desember som kommer til å koste forbi, med julekos, julevask, julebesøk osv osv osv.... Den måneden pleier å gå kjapt likevel, og da er det jo egentlig siste måneden vår!!! Hjelpemeg...... [:)]

Går nok ikke så fort her..
er ferdig med alle julegavene og skal bare "flyttepakke" her på hybelen.. i tilfelle vi får flytte snart [&:]

Ja men da får du jo en ny plass å rydde i, og pynte til jul!!!! [:D] DÈT gleder jeg meg til!!! Tror nok desember går radig unna likevel, jeg.

Nå får vi sannsynligvis ikke flytte før jul, da.. og pynte til jul kan jeg nok uansett glemme..

Men skal til foreldra mine fra 24 (desember) og utover,da .. og blir der fram til fødselen, så det kan jo bli spennende [8|] eller slitsomt..
-skal ikke føde her i Bergen.. pga Sykehusskrekk så skal jeg føde på et mindre sykehus der de forhåpentligvis har litt bedre tid til hver enkelt..

Hvis du skal til foreldrene dine, får du i hvert fall slappet av, da! Julepyntingen kan du ta til neste år, med en liten krabat hengende rundt deg! [:D]
Forstår godt at du har tatt det valget når det gjelder fødselen. Det må føles mye tryggere, og det MÅ du jo ha når du skal føde. Da må du kunne ha det godt rundt deg.

Så dere har ikke funnet et annet sted ennå!?[8|]
Vi skal brått flytte nå til helga vi da...Trodde vi skulle bli boende,men neida.
Men,men blir greit med litt mer plass![;)]

Heisann. tenkte jeg kunne slenge meg på og si at i morgen er jeg 32 uker på vei!!
tjohoo! [:D] 8 uker og to dager igjen da!
Vi skal også flytte om 4 uker og gruer meg som en hund til det.....masse pakking og oppryddning...sikkert en hel haug vi skal kaste....også har jeg et tårn av oppgaver som må levers inn på skolen før jeg flytter...pluss har praksis på sykehuset her i Trondheim...pjhu!....sikkert ikke så mye å gjøre for andre, men jeg merker godt at det tar på ja! [:D]

DU har endel å gjøre, ja..
Glad jeg ikke har skole eller noe sånn nå..
Må si du er TØFF Pearl81 !

Nok med det vi har å gjøre NÅ, jeg ;)

Så DU skal også flytte, Star83? Langt, eller? blir vel innen samme område kansje?

Grete71, takk for forståelse ang sykehusvalg [;)] Har jobbet endel med det, tryggere blir det nok , men trygg er jeg ikke ennå, nei.. [:(]
Skal ha litt "sykehustrening" framover.. bare gå i gangene og sånn, og bli vandt til det, på en måte.. Se gode sider av sykehus [8|]

Det er jo stort sett snille mennesker som jobber der, da.. [:)] som kun vil det beste for deg. Det er jo et omsorgsyrke de har valgt, som de nærmest føler som et kall. Men det er klart at et mindre sykehus kan nok tilby deg litt mer "personlighet" enn et stort, men det er ikke de som jobber der sin feil. De gjør jo egentlig bare så godt de kan i en stresset hverdag.

Jeg lå selv på sykehus da jeg var 7 år, og husker det veldig godt. Da havnet jeg inn med sprukken blindtarm, og ble operert i all hast. Det jeg husker aller best, selv om det er så lenge siden, er alle de kjekke sykesøstrene! De skrev i minneboken min - som jeg selvsagt ikke har lenger... [&o] Samtidig husker jeg LUKTEN av sykehus så godt, og den liker jeg fortsatt ikke.... Er noe med den sykehuslukta...

Samtidig tror jeg at når fødselen setter i gang og du tar avgårde til sykehuset, har du nok å tenke på angående det som skjer med kroppen din, og den lille krabaten som vil ut i verden, at den aller verste skrekken gir seg. Tror ikke du har så mye tid til å grue deg.

Kanskje du skulle tatt deg et par turer på barselavdelingen?? Og sett på alle de søte små? [:)]

må nok det..

ringte sykehuset i dag, fikk snakke med en jordmor, hun var hjelpsom, men ikke fullt så hjelpsom som jeg skulle ønske, kansje[8|]
- hun kunne jo ikke vite at jeg hadde mota meg opp i flere timer for å ta den telefonen, så..[:(]

Jaja.. Jeg overlever nok [&:]

Åjada, det gjør du!!!!!!! Du kan jo prøve å slå deg litt til ro med at du ikke er den eneste, og at det HELT SIKKERT er de som er MYE verre enn deg!!!! [:D] det går så fint så!!!

MYE værre tviler jeg på..
har sjokkert mange leger jeg med min sykehusskrekk :|

Heisann!
Kan ikke akkurat si at jeg føler meg så tøff om dagen...det meste er et ork.
Ser jeg har rota med dagene...hadde det for meg at det var fredag igår...(ammetåka har slått inn), så derfor en liten rettelse; er 32 uker på vei på lørdag..ikke i dag[:D]

Hei, jeg lurer på en ting... De siste to-tre dagene så syns jeg babyen har blitt mye roligere enn den var for ikke lenge siden, Jeg kjenner at den flytter på seg og leer på seg men det er ikke mange sterke spark lenger. Er dette noe å bekymre seg over eller er det for at babyen får mindre plass nå??? Er det flere som merker noe til dette??[8|]

Nei nå la jeg ut innlegget på feil her uff... hvordan får jeg flyttet det tro??[:D]

Nå har det vert veldig stille her igjen..
Er bare Hanne79 som har unskyldning god nok (så vidt jeg vet) Siden hun er på føden nå..

Back
Topp