shewolf
Gift med forumet
Altså, jeg må bare få sagt at jeg blir litt sjokkert over at du planlegger å slanke deg mens du fullammer! Kroppen trenger det fettet den har til ammingen. Det er jo derfor man går opp i vekt når man blir gravid, og ofte har litt ekstra etter fødselen. Og dersom du skulle finne på å begynne å slanke deg burde du nok slutte å amme. Det som skjer når du slanker deg er at miljøgifter går over i morsmelken. Man kan ikke pumpe for så å amme litt eller gi den pumpa morsmelka, nettopp pga giftstoffene. Jeg, personlig, ville ikke utsatt barnet mitt for det.
Jeg har også noen kilo for mye etter graviditeten og ønsker å slanke meg. MEN da venter jeg heller til jeg ikke ammer lengre. Du ammer jo bare en bitteliten periode av livet ditt. Du har resten av livet ditt på å drive på med slanking!
Jeg har også noen kilo for mye etter graviditeten og ønsker å slanke meg. MEN da venter jeg heller til jeg ikke ammer lengre. Du ammer jo bare en bitteliten periode av livet ditt. Du har resten av livet ditt på å drive på med slanking!