SLANKEKRIGEN!

Vi er hos svigers, så jeg veier meg i morgen istedet.

De siste dagene har det vært litt avvik fra lavkarbo mtp. påske og at Crazybaby har vært syk. :/ Jeg har bare puttet noe raskt i gapet og ferdig med det. 100% på an igjen fra i morgen.

Håper det går fremover (eller nedover) med dere. :)

70,2 kg. i dag, snart har jeg nådd delmål 1-å komme ned på 60 tallet :)
tatt av en del cm, fornøyd med uka!  -1,6%

swoon.blogg.no  <-- oppdatert med mål og bilder

Jeg er tilbake på start... Dømrade påske! X-|

Men NÅÅÅ! No mercy!

Vel, utgangspunktet mitt var jo 85 kg. Kom meg ned ..var det 2,6 kg? Så kom påsken. Da jeg veide meg på mandag veide jeg 85 igjen. Ikke noe sjokk akkurat :P

I dag morges var jeg 83,8. Har vært ute og gått tur hele denne uken :)

Takk og lov for at det ikke er flere høytider i vente på en stund. Jeg holdt meg ikke helt i skinnet selv heller. :/

Flinke du. Da går det rette veien. :D

Jeg er på -2 kg siden oppstart. Men jeg måtte begynne på nytt, hehe :D

Har ikke sett denne før nå, jeg.... Menneh.. kan jeg også være med??

Har jo noen kilo å gå på her også, men det er vanskelig å motivere seg til å gjøre noe med det. Kanskje dette er veien å gå? Nemlig å snakke om det og ha andre som "ser" resultatene. Det skader vel ikke å prøve...

Mitt mål er å gå ned 8-10 kilo (bmi er nå 26.3), vet ikke hvor realistisk det er, men kan jo bare forsøke.
Metoden vil vel være å spise mindre og sunnere (mindre snop/chips og mer vann og protein), og å være mer i aktivitet.

Skorpio, selvfølgelig! Jo flere, jo bedre, så kan vi heie hverandre frem etterhvert som veien blir til (eller fleskeriet forsvinner emoticon ).

Jeg nærmer meg 5 kilo på tre uker. Sikkert en del vann, men likevel. Hurra for det.

Gratulerer, Crazy! Det er jo fantastisk!

Jeg unner deg virkelig den stigende selvfølelsen jeg antar følger med på lasset;)

Takk, kjære du. :)

Ja, det er en motivasjon i seg selv. Det blir en aldri så liten pause i helgen mtp. LT. Jeg spiser ikke brød, ris, pasta, poteter og sukker nå, så da får vel kroppen min sjokk. Jeg skal nyte det, ihvertfall. ;)

Du er velkommen til å være med, Skorpion :D Jo flere, jo bedre!

Kjempebra jobba Crazy!!!!

Jeg har kommet meg ned 3 kg selv, men i dag var jeg plutselig 1 kg mer enn i går... Kanskje pga babben min kjære løpte og kjøpte til kveldsmat...? Mmmmh, karbs! :P

I morgen er det back on track. Ikke no' mer fjusk. Ok da, LT var verdt det, så jeg regner ikke med det, egentlig.

Escuro, jeg må ha en samtale med M slik at han ikke kjøper babb og goodies til deg. *vifte med finger'n.

Hei kan jeg bli med .....igjen... ehehe :P
Jeg har begynt med atkinsen diettet og går nå på fase en har veid og tatt mål rundt der jeg skal har en bmi på over det jeg skal var vel 28-29 ett sted..har lagt inn noen tips ol ang atkinson dietten som jeg har funnet på nettet, har boksen selv så det meste stemmer av som står skrevet..

Jeg har i dag ikke sett noen vekt nedgang jeg har faktisk gått opp men håper det skjer noe snart...har kuttet ut allergi medisinene i dag også får jeg se hvordan det går fremover håper at jeg er en av de som kan gå på dette ellers blir det fryktelig kjiipt.

Hvordan var det med dere i begynnelsen gikk det lang tid fra dere startet til vekten gikk nedover?

Slik var min bmi ved oppstart:
Din BMI er:
29.55
Overvektig

Har sjekket ut bmi`en min og det så slik ut nå:
Din BMI er:
29.04
Overvektig
Har gått ned 1,5 kg på en uke så dvs at jeg har gått ned 1,7%

Good :D 

Her er jeg også igang igjen. Begynte igjen for 9 dager siden, er gått ned 4,7 % så langt (ja, jeg valgte pang-start, hehe)

Hippocampus: Har du også begynt på nytt igjen, eller er de 1,7 % i tillegg til det som står registrert i hovedinnlegget?

jeg har startet på nytt, jeg gikk de kg opp i gjen rett etterpå så den kuren var ikke akkurat så veldig holdbar egentlig hehe :P

Jeg har noen spm..

hvilket ertatnings sukker er best til baking/strø til jorbær bær ol ? når man går på atkins?
jeg går ikke fort ned enda jeg har startet på den harde veien, men jeg drikker kaffe kan det ha noe å si? har kuttet ut allergi medisinene og jeg veier ikke alt jeg spiser...tar sånn ca. jeg vil også rase ned i vekt men har ikke gått ned mer enn 1,5kg på en uke men edet er vel kansje bra å ikke gå så fort ned egentlig?? eller hva syns dere?

fortsetter kampen om kiloene...........

Back
Topp