Slankekrigen vinter/vår 2015. Påmeldingsfrist 10/01!

Jeg skjønner ikke hvor innlegget mitt er, for jeg både veide meg og regnet ut bmi, sant skrev innlegg om det på fredag, men nå finner jeg det ikke!
 
Påmelding var innen 10. og da måtte alle ha registrert vekt og bmi. Gitt beskjed om dette flere ganger :)
Ser nå at du ga beskjed om det, men har ikke vært her siden jeg trodde jeg la inn vekt og bmi på fredag! Ikke ditt problem det altså, bare så kjedelig å ikke få være med!
 
Ser nå at du ga beskjed om det, men har ikke vært her siden jeg trodde jeg la inn vekt og bmi på fredag! Ikke ditt problem det altså, bare så kjedelig å ikke få være med!
Har sett du har skrevet før, men finner den ikke nå. Du skal få være med. Vekt og bmi??
 
Påmelding er nå avsluttet! Jeg har gjort noen få unntak;
Mari=) leverte 11 min for sent, men får være med likevel
lykkeT har tidligere registrert, men innlegget har på mystisk vis forsvunnet. Hun får selvfølgelig være med
Pusemor har meldt seg på men misforstått og trodd hun ikke måtte oppdatere vekt og bmi før start. Hun får være med om hun oppdaterer innen 23.00 i kveld.

Ellers tar vi ikke i mot flere påmeldinger nå. Jeg må få bruke tiden til å organisere og dele inn i lag. Fredag starter vi folkens ;)
 
Flott :D Men veiing til fredag er det start vekta vår da eller ryker noen da?:)
Da er det kun nøyaktig startvekt. Eneste som ryker er de som ikke registrerer innen fristen :)
 
Jeg vil gjerne starte tidlig :D Hvis det ikke er noen andre som melder seg på mitt lag kan jeg sikkert prøve meg som lagleder :)
Skal jeg sette deg som lagleder eller se om andre melder seg? :)
 
Skal jeg sette deg som lagleder eller se om andre melder seg? :)

Hvis ikke det er noen andre på mitt lag som har meldt interesse kan jeg sikkert gjøre det :) Innebærer bare å sende inn tall til deg? :) Og regne sammen? Jeg suger i regning, men så det lå en oppskrift på regel-tråden :)
 
Hvis ikke det er noen andre på mitt lag som har meldt interesse kan jeg sikkert gjøre det :) Innebærer bare å sende inn tall til deg? :) Og regne sammen? Jeg suger i regning, men så det lå en oppskrift på regel-tråden :)
Ja. Og laget ditt skal legge inn i veietråden, så om du trenger hjelp sier du bare fra til meg :)
 
Back
Topp