Slankekrigen vinter/vår 2015. Påmeldingsfrist 10/01!

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Etter ønske fra mange starter vi nå opp ny slankekrig. Med mindre noen andre har sterke ønsker om det så kommer jeg til å være krigleder. Jeg er ny på dette, men skal gjøre mitt beste. Det er bare å komme med innspill om dere mener noe ikke blir gjort riktig ;)

Kort om hva slankekrigen går ut på:
Alle blir delt opp i lag. Hvor mange lag det blir kommer ann på hvor mangen deltakere. Hver uke blir det et tapende lag (det laget som prosentvis har gått ned minst den uka). Den deltakeren som prosentvis har gått ned minst på det tapende laget ryker ut, men kan fortsette å kjempe om å komme inn igjen som wildcard i semifinalen. Hver uke blir det laget ukesutfordringer. Det laget som vinner denne utfordringen får 0,5 kg i fratrekk på ukas vektresultat. Så her er det mye å konkurrere om og mye motivasjon. Det er både lettere og kjekkere å slanke seg i lag med andre enn å kjøre løpet aleine. Her får en få motivasjon og insirasjon fra andre. Det spiller ingen rolle om du har mye eller lite du vil gå ned. Alle er velkommen til å delta :)

Påmeldingsfrist er 10/01 klokken 23.59 og oppstart blir 16/01.

For å melde deg på kommenterer du her med:
Vekt:
BMI:

BMI kan dere regne ut her: http://www.bmi-kalkulator.no/

Jeg vil lage ny tråd når påmeldingen er over og jeg har delt inn i lag ;)

Viktig at dere som melder dere på følger med på slankekrigen-forumet og ser når det legges ut nye innlegg :)
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Vekt : 100.8

Bmi : 35.2
 
Er med! Oppdaterer også i morgen tidlig :D
Vekt :
Bmi :

( Bare et spørsmål.. Om vi går ned i vekt før start... Hvordan gjør vi det da? :))

Denne er bare for å dele inn i lag. Startvekta blir den fredagen vi starter ;)
 
Er med! Oppdaterer også i morgen tidlig :D
Vekt :
Bmi :

( Bare et spørsmål.. Om vi går ned i vekt før start... Hvordan gjør vi det da? :))
Tar startvekt fredagen vi starter :) Dette er bare slik at jeg får delt inn i lag med omtrent samme totalvekt/bmi :)
 
Er med:)

Vekt: 77.4 kg

BMI: 25.9
 
Jeg er med:)

Vekt:86,9
BMI:27,12
 
Last edited:
Jeg er også med :)
Vekt: ca 82kg
BMI: 29.4
 
Vekt : 79,3

Bmi : 28,1
 
Im out
 
Last edited:
kan gjerne prøve meg :)

Vekt: 91 kg
BMI: 35.55
 
Back
Topp