*Slankekrigen skravletråd*

*Riri*

April 2013's babymage
Vet vi har flere nesten like tråder, men jeg vil ha en som vi kan skravle i her inne på april også.. Er så stille på skravletråden til gruppa mi:(

I dag starter det for fult!! (Eller, jeg starta 1.januar da)

Lykke til jenter!:D

Jeg er alt for dårlig på frokost. Må tvinge i me mat. Har fått i meg en banan nå, bare for å få forbrenningen i gang.

Sent from my iPhone using BV Forum

Og jubler enda litt mer om at jeg faktisk kom med i konkurransen:)
Selv om jeg vet!!!!!! At jeg ike kommer så langt;)

Ja, syns det er greit å ha en her og, på tvers av laga der inne ;)

Jeg spiste to knekkebrød med kyllingfilet-pålegg, bittelitt ost, agurk og paprika :-)

113 kalorier, i går var det akkurat det samme, bare med brød istede, og det var 433 kalorier!! :')
★☆★duppedingsen★☆★

Der minna du meg på at jeg må få kjøpt inn nye knekkebrød Parmadilien!
Hvilke knekkebrød spiser du?

Der minna du meg på at jeg må få kjøpt inn nye knekkebrød Parmadilien!
Hvilke knekkebrød spiser du?

Hehe.. :-) må alltid ha det i hus :-P

Jeg spiser van lig husmann groce knekkebrød, eller hva de heter :-P
Er ikke så fancy av meg:p:p

★☆★duppedingsen★☆★

Jeg er alt for dårlig på frokost. Må tvinge i me mat. Har fått i meg en banan nå, bare for å få forbrenningen i gang.

Jeg å er dårlig på det! Men nå skal jeg prøve å ikke spise mat etter senest 30 på kvelden. Det gjorde at jeg var sulten i dag.

Så kjekt med slik tråd. Kanskje jeg kan være med litt jeg og...
Turde jo ikke melde meg på krigen :oops:

Og :oops: igjen, jeg er så svak. Startet dagen med 2 skiver, kaffe, vann....og tre piecer toblerone. Gnudde de inn uten å tenke og nå angrer jeg som en hund. ...

Jeg har ikke spist frokost siden barneskolen (utenom på ferie da), men etter jeg fikk Luna har jeg blitt myyye flinkere..
Har sikkert med å gjøre at i starten etter vi kom hjem fra sykehuset så lagde samboeren frokost til meg hver morgen:p:p

★☆★duppedingsen★☆★

Jeg å er dårlig på det! Men nå skal jeg prøve å ikke spise mat etter senest 30 på kvelden. Det gjorde at jeg var sulten i dag.
Senest 30..? :p:p:p

★☆★duppedingsen★☆★

Og :oops: igjen, jeg er så svak. Startet dagen med 2 skiver, kaffe, vann....og tre piecer toblerone. Gnudde de inn uten å tenke og nå angrer jeg som en hund. ...
Mitt tips er å kaste alt snop ut av hus. Evt samle det i én skuff/boks til mannen hvis han på død og liv skal ha :p
Legg en lapp over snopet i skuffen med motivasjon til deg selv om hvorfor du IKKE burde ta det:):) Da tar du aldri godteri uten å tenke over det ;)

★☆★duppedingsen★☆★

Mitt tips er å kaste alt snop ut av hus. Evt samle det i én skuff/boks til mannen hvis han på død og liv skal ha :p
Legg en lapp over snopet i skuffen med motivasjon til deg selv om hvorfor du IKKE burde ta det:):) Da tar du aldri godteri uten å tenke over det ;)

★☆★duppedingsen★☆★

Ja. Må få det vekk!
Lurt med lapp på!

Ja, syns det er greit å ha en her og, på tvers av laga der inne ;)

Jeg spiste to knekkebrød med kyllingfilet-pålegg, bittelitt ost, agurk og paprika :-)

113 kalorier, i går var det akkurat det samme, bare med brød istede, og det var 433 kalorier!! :')
★☆★duppedingsen★☆★
Kjempebra!! Bruker du den appen når du regner ut kalorier?
Her skal jeg spise havregrøt som frokost hver dag fremover. Er 233 kcal da, med 1dl melk og resten vann.. Men er hvertfall halvert av hva jeg har pleid å spise..
Har en svakhet for ferskt brød, masse soft flora og Norvegia.. Men skal droppe brød fremover da. Bittelitt smør må jeg bruke, ellers smaker det ikke godt"/

Snilleste samboeren skal begynne å ta crunches og squats med meg fremover♥♥♥

★☆★duppedingsen★☆★

Selfølgelig kan du være med :D Ikke bare bare å holde seg unna snop når man har det liggende i hus. Desverre så har vi alltid noe på lur"/ Men jeg SKAL holde meg unna!! Må bare..!

★☆★duppedingsen★☆★
Kjempelurt!! Her har vi én skuff, alltid noe i den"/

Back
Topp