Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. må alltid ha det i husDer minna du meg på at jeg må få kjøpt inn nye knekkebrød Parmadilien!
Hvilke knekkebrød spiser du?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg å er dårlig på det! Men nå skal jeg prøve å ikke spise mat etter senest 30 på kvelden. Det gjorde at jeg var sulten i dag.Jeg er alt for dårlig på frokost. Må tvinge i me mat. Har fått i meg en banan nå, bare for å få forbrenningen i gang.
Kjempegøy at du fikk blitt medOg jubler enda litt mer om at jeg faktisk kom med i konkurransen
Selv om jeg vet!!!!!! At jeg ike kommer så langt
Jeg har ikke spist frokost siden barneskolen (utenom på ferie da), men etter jeg fikk Luna har jeg blitt myyye flinkere..Jeg er alt for dårlig på frokost. Må tvinge i me mat. Har fått i meg en banan nå, bare for å få forbrenningen i gang.
Senest 30..?Jeg å er dårlig på det! Men nå skal jeg prøve å ikke spise mat etter senest 30 på kvelden. Det gjorde at jeg var sulten i dag.
Mitt tips er å kaste alt snop ut av hus. Evt samle det i én skuff/boks til mannen hvis han på død og liv skal haSå kjekt med slik tråd. Kanskje jeg kan være med litt jeg og...
Turde jo ikke melde meg på krigen
Og igjen, jeg er så svak. Startet dagen med 2 skiver, kaffe, vann....og tre piecer toblerone. Gnudde de inn uten å tenke og nå angrer jeg som en hund. ...
♥Mitt tips er å kaste alt snop ut av hus. Evt samle det i én skuff/boks til mannen hvis han på død og liv skal ha
Legg en lapp over snopet i skuffen med motivasjon til deg selv om hvorfor du IKKE burde ta det Da tar du aldri godteri uten å tenke over det
★☆★duppedingsen★☆★
Kjempebra!! Bruker du den appen når du regner ut kalorier?Ja, syns det er greit å ha en her og, på tvers av laga der inne
Jeg spiste to knekkebrød med kyllingfilet-pålegg, bittelitt ost, agurk og paprika
113 kalorier, i går var det akkurat det samme, bare med brød istede, og det var 433 kalorier!! :')
★☆★duppedingsen★☆★
Selfølgelig kan du være med Ikke bare bare å holde seg unna snop når man har det liggende i hus. Desverre så har vi alltid noe på lur"/ Men jeg SKAL holde meg unna!! Må bare..!Så kjekt med slik tråd. Kanskje jeg kan være med litt jeg og...
Turde jo ikke melde meg på krigen
Og igjen, jeg er så svak. Startet dagen med 2 skiver, kaffe, vann....og tre piecer toblerone. Gnudde de inn uten å tenke og nå angrer jeg som en hund. ...
Så bra!! Kanskje jeg skulle spurt sambo her også..!?Snilleste samboeren skal begynne å ta crunches og squats med meg fremover♥♥♥
★☆★duppedingsen★☆★
Kjempelurt!! Her har vi én skuff, alltid noe i den"/Mitt tips er å kaste alt snop ut av hus. Evt samle det i én skuff/boks til mannen hvis han på død og liv skal ha
Legg en lapp over snopet i skuffen med motivasjon til deg selv om hvorfor du IKKE burde ta det Da tar du aldri godteri uten å tenke over det
★☆★duppedingsen★☆★