Slankekrigen Høsten 2012 Hovedtråd - Resultat uke 3



Drømmeren skrev:


Lissuz skrev:


Drømmeren skrev:


Lissuz skrev:


Drømmeren skrev:
Nøyaktig HVA må en lagleder gjøre??? 
Må nesten vite det før jeg kan vurdere det


Deltakerne på Laget sender hver uke % nedgang til lagleder med frist mandag før kl.19.
Du sender til meg oversikt over alle deltakterne med hvilken prosenthvis nedgang det er på hver deltaker og totalt for laget. Så annonserer jeg hvilket lag som vinner ;-)

Ok.. jeg kan muligens prøve meg om jeg kan ha en "vikar" fra 24 sept og en uke frem" ikke så lett å oppdatere og regne ut fra operasjonsbordet og mens jeg er på sykehuset.. hehe

supert:-) bacup ordner vi alltids. kan omså gjøre det jeg;-)

Men hvordan regner jeg sammen totalen da? bare plusser jeg sammen alle prosentene også er det gjort eller? hehehe.. (jeg strøk i matte på skolen, så ikke le av meg :p ) Men skal nok få det til.. hihi

Neida, helt kurrant spørsmål ;-) samme formel, har satt det opp på 2 måter.

Formel ved person:
eks. startvekt = 91 kg  gått ned 2,7 kg
2,7 / 91 * 100 = 2,96
Prosent nedgang = 2,96

Formel for laget:
Startvekt = 910,3  gått ned 13,2 kg
13,2 / 910,3 * 100 = 1,45
Prosent nedgang =1,45

er det forståelig skrevet?

 


Lissuz skrev:


Drømmeren skrev:


Lissuz skrev:


Drømmeren skrev:


Lissuz skrev:


Drømmeren skrev:
Nøyaktig HVA må en lagleder gjøre??? 
Må nesten vite det før jeg kan vurdere det


Deltakerne på Laget sender hver uke % nedgang til lagleder med frist mandag før kl.19.
Du sender til meg oversikt over alle deltakterne med hvilken prosenthvis nedgang det er på hver deltaker og totalt for laget. Så annonserer jeg hvilket lag som vinner ;-)

Ok.. jeg kan muligens prøve meg om jeg kan ha en "vikar" fra 24 sept og en uke frem" ikke så lett å oppdatere og regne ut fra operasjonsbordet og mens jeg er på sykehuset.. hehe

supert:-) bacup ordner vi alltids. kan omså gjøre det jeg;-)

Men hvordan regner jeg sammen totalen da? bare plusser jeg sammen alle prosentene også er det gjort eller? hehehe.. (jeg strøk i matte på skolen, så ikke le av meg :p ) Men skal nok få det til.. hihi

Neida, helt kurrant spørsmål ;-) samme formel, har satt det opp på 2 måter.

Formel ved person:
eks. startvekt = 91 kg  gått ned 2,7 kg
2,7 / 91 * 100 = 2,96
Prosent nedgang = 2,96

Formel for laget:
Startvekt = 910,3  gått ned 13,2 kg
13,2 / 910,3 * 100 = 1,45
Prosent nedgang =1,45

er det forståelig skrevet?


Må bare føye til at det er den vekten fra forrige veing som skal stå som startvekt.
 
Ok takk.. satser på jeg får det til da :)
Hvis ikke får jeg be om hjelp..hehe :p
 


Drømmeren skrev:
Skal jeg endre startvekta fra uke til uke da?


Ja :-)

om vektentil laget er 900 kg denne uke og vi går ned 50 kg. er startvekten 850 kg neste uke. (send bare begge deler til meg)
 
Ok satser på jeg har forstått det nå da ;) 
Jeg beholder hovedstart vekten notert en plass.. så har jeg den også.. ;)
 
Ånei!! Jeg hadde helt glemt av at vekten skulle sendes inn i dag... Vært på jobb nesten hele dagen, å ikke hjemme før kl 23! Håper fortsatt det er mulig å bli med på et av lagene :) Har sendt PM til Lissuz....
 
Heisann! Jeg fikk heller ikke lagt inn noe vekt igår, da jeg var uten datatilgjengelighet og var på sykehuset! Fortsatt mulighet til å bli med? 
 


Cathrine_86 skrev:
Heisann! Jeg fikk heller ikke lagt inn noe vekt igår, da jeg var uten datatilgjengelighet og var på sykehuset! Fortsatt mulighet til å bli med? 


Send en pm til Lissuz så kan det hende hun er snill og hiver deg med
 


Cathrine_86 skrev:
Heisann! Jeg fikk heller ikke lagt inn noe vekt igår, da jeg var uten datatilgjengelighet og var på sykehuset! Fortsatt mulighet til å bli med? 


Har satt siste frist til kl. 23.59 i dag. send vekt til meg på PM så skal jeg legge deg inn.
 
Da har jeg oppdatert laget, bare å slette innlegget i tråden til turkis ;-)
 


Hege og Chris skrev:
Da har jeg oppdatert laget, bare å slette innlegget i tråden til turkis ;-)


Ok, slettet:-)
 
Da er pm sendt, er vel ikke vits å utdype mere da vi ikke kan vinne pga manglende oppdatering?
 


Karamellion skrev:
Gratulerer til det rosa laget!

Neste uke tar vi dere!;)


Takk:-)

-Game on ;-) vi skal la dere slite for seiern isåfall :-P
 
Weee :) Denne uken skal jeg kjempe hardere :D
 


Lissuz skrev:


Karamellion skrev:
Gratulerer til det rosa laget!

Neste uke tar vi dere!;)


Takk:-)

-Game on ;-) vi skal la dere slite for seiern isåfall :-P

enig med deg Lissuz
 
Gratulerer med seieren rosa lag og gratulerer til linkydonk som ukens superslanker!! :-D
 
Back
Topp