Slankekrigen Høsten 2012 Hovedtråd - Resultat uke 3

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Ukesutfordring- Varighet fra 2-5 oktober
Bli med :-)


RESULTATER

Uke 3 - 1. Oktober
Rosa Lag: Vektnedgang 0.68 %
Drømmeren er ukens superslanker, vinner imunitet neste uke :-) Gratulerer
*OiOi*, LadyZ og Overraskelsen har ikke oppdatert vekt og går dermed ut.

Turkise Lag:
Vektnedgang 0.67%
Februarogmars har ikke oppdatert vekt og går dermed ut.


UKE 2 - 24.September
Rosa Lag: Vektnedgang - 0.64%
UneMi er ukens superslanker og vinner imunitet neste uke;-) Gratulerer
Turkise Lag: Vektnedgang -0.41%

MaiSeptAugSkatt valgte å trekke seg fra lag Rosa, dermed går ingen andre ut av slankekrigen denne uke.

UKE 1  - 17.September:

Rosa Lag:  vektnedgang -1.34%
Linkydonk er ukens superslanker og vinner imunitet neste uke;-) Gratulerer
Turkise Lag: vektnedgang -0.95%
Fru Mill fra Lag Turkis går ut av slankekrigen.


Rosa Lag    Samlet vekt : 1108,3
Drømmeren - Lagleder
Ozonia
Christine88
*OiOi*
MaiSeptAugSkatt
Linkydonk
Lissuz
*Marianne83*2+1
Kone/Mor
LadyZ  
Overraskelsen
ninoz
UneMi

Turkise Laget samlet vekt 1018,3
Hege og Chris - Lagleder
Mariusmor
februarogmars:)
Millemari
Smufine88

Klumpen*sin*...
Karamellion
Skrulla86
Fru Mill
Chaba
Lucci
Pudderrosa
Cathrine_86


HER er påmeldingstråden.
HER er Veietråden. (når lagene er delt inn meldes de inn i egen tråd for hvert lag:-)

REGLER SLANKEKRIGEN:
1. Vekten må meldes inn hver mandag senest kl.19.00 til lagleder.
2. Lagleder sender inn vekt og % nedgang til meg mandag innen kl.20.00
2. De som ikke oppdaterer går automatisk  ut.
3. Vedkommede med lavest % nedgang på det laget med lavest % nedgang går automatisk ut av slankekrigen.


DATOER:
3. Desember:
Siste ordinære veiing. Semifinale uken starter.
10. Desember: Finale uken
17. Desember: Vinneren av Slankekrigen kåres.

Lagenes viktigste tråder:

Rosa Lag:
Skravletråd
Veietråd

Turkis Lag:
Lagtråden
Midlertidig skravletråd

(Skal prøve å følge godt med, men gi meg gjerne beskjed om en trådlink mangler her)
 


Lissuz skrev:
Mandag 10. September starter slankekrigen :-)
Alle må veie seg mandags morgen, og legge inn vekten i veietråden innen kl.19.00
Jeg deler inn lagene etter det. De som kan tenke seg å være lagleder må gi beskjed til meg.


Du skal ikke heller dele inn lagene etter BMI? Det har blitt gjort tidligere.
Det er jo stor f.eks forskjell på 75 kg hos ei på 170 cm mot ei på 75 kg og 160cm

BMI= vekt/(høyde*høyde)
Høyde målt i meter
 
Svart deg om alt i påmeldingstråden.
 
Mulig det står andre plasser, men ble litt stresset her jeg nå, skulle vekta vært sendt inn før kl 20 i kveld? har vært på hytta i helga, og har ikke sett dette før nå...
 


*Marianne83*2+1 skrev:
Mulig det står andre plasser, men ble litt stresset her jeg nå, skulle vekta vært sendt inn før kl 20 i kveld? har vært på hytta i helga, og har ikke sett dette før nå...


Innen kl 19 i morgen regner jeg med..
Er bare jeg og en til som har skrevet oss opp i veietråden til nå.. så er nok bare å føre seg opp ;)
 


*Marianne83*2+1 skrev:
Mulig det står andre plasser, men ble litt stresset her jeg nå, skulle vekta vært sendt inn før kl 20 i kveld? har vært på hytta i helga, og har ikke sett dette før nå...


Skriv i veietråden eller på meld til meg innen kl.19 i morgen. er så mange jeg mangler på så holder til fristen kl. 19 i morgen ;-)
 
MÅ jeg legge inn vekt i Veietråden, eller holder det at jeg sender på pm til deg? Må ærlig innrømme at jeg ikke er helt komfortabel med å legge ut vekt så alle kan se....
 


Frøkenfriken skrev:
MÅ jeg legge inn vekt i Veietråden, eller holder det at jeg sender på pm til deg? Må ærlig innrømme at jeg ikke er helt komfortabel med å legge ut vekt så alle kan se....


Hehe jeg har lagt ut vekta mi og jeg er ikke akkurat lett :p
Er jo ett slanke forum, så ingen som bryr seg her regner jeg med ;)
 


Drømmeren skrev:


Frøkenfriken skrev:
MÅ jeg legge inn vekt i Veietråden, eller holder det at jeg sender på pm til deg? Må ærlig innrømme at jeg ikke er helt komfortabel med å legge ut vekt så alle kan se....


Hehe jeg har lagt ut vekta mi og jeg er ikke akkurat lett :p
Er jo ett slanke forum, så ingen som bryr seg her regner jeg med ;)

Det jeg ikke er helt komfortabel med er at ¨alle andre¨ kan se det, altså folk som ikke er med i krigen.. Jeg har jo noen her inne jeg kjenner, liksom..
 


Frøkenfriken skrev:


Drømmeren skrev:


Frøkenfriken skrev:
MÅ jeg legge inn vekt i Veietråden, eller holder det at jeg sender på pm til deg? Må ærlig innrømme at jeg ikke er helt komfortabel med å legge ut vekt så alle kan se....


Hehe jeg har lagt ut vekta mi og jeg er ikke akkurat lett :p
Er jo ett slanke forum, så ingen som bryr seg her regner jeg med ;)

Det jeg ikke er helt komfortabel med er at ¨alle andre¨ kan se det, altså folk som ikke er med i krigen.. Jeg har jo noen her inne jeg kjenner, liksom..


Bør ikke være noe problem med å sende det på pm til henne... 
 


Drømmeren skrev:


Frøkenfriken skrev:


Drømmeren skrev:


Frøkenfriken skrev:
MÅ jeg legge inn vekt i Veietråden, eller holder det at jeg sender på pm til deg? Må ærlig innrømme at jeg ikke er helt komfortabel med å legge ut vekt så alle kan se....


Hehe jeg har lagt ut vekta mi og jeg er ikke akkurat lett :p
Er jo ett slanke forum, så ingen som bryr seg her regner jeg med ;)

Det jeg ikke er helt komfortabel med er at ¨alle andre¨ kan se det, altså folk som ikke er med i krigen.. Jeg har jo noen her inne jeg kjenner, liksom..


Bør ikke være noe problem med å sende det på pm til henne... 



Går vel helt sikkert fint å bare sende det til henne, og så kan du heller oppdatere med prosent i veietråden fremover?
 
Det er helt greit å sende pm til meg :-) så holder vi oss til % etter det ;-)
 


Overraskelsen skrev:
Fikk jeg ikke være med jeg?:(


Har du sendt meg vekten? send på PM så kan jeg fikse ;-)
 
Nøyaktig HVA må en lagleder gjøre??? 
Må nesten vite det før jeg kan vurdere det
 


Drømmeren skrev:
Nøyaktig HVA må en lagleder gjøre??? 
Må nesten vite det før jeg kan vurdere det


Deltakerne på Laget sender hver uke % nedgang til lagleder med frist mandag før kl.19.
Du sender til meg oversikt over alle deltakterne med hvilken prosenthvis nedgang det er på hver deltaker og totalt for laget. Så annonserer jeg hvilket lag som vinner ;-)
 


Lissuz skrev:


Drømmeren skrev:
Nøyaktig HVA må en lagleder gjøre??? 
Må nesten vite det før jeg kan vurdere det


Deltakerne på Laget sender hver uke % nedgang til lagleder med frist mandag før kl.19.
Du sender til meg oversikt over alle deltakterne med hvilken prosenthvis nedgang det er på hver deltaker og totalt for laget. Så annonserer jeg hvilket lag som vinner ;-)

Ok.. jeg kan muligens prøve meg om jeg kan ha en "vikar" fra 24 sept og en uke frem" ikke så lett å oppdatere og regne ut fra operasjonsbordet og mens jeg er på sykehuset.. hehe
 


Drømmeren skrev:


Lissuz skrev:


Drømmeren skrev:
Nøyaktig HVA må en lagleder gjøre??? 
Må nesten vite det før jeg kan vurdere det


Deltakerne på Laget sender hver uke % nedgang til lagleder med frist mandag før kl.19.
Du sender til meg oversikt over alle deltakterne med hvilken prosenthvis nedgang det er på hver deltaker og totalt for laget. Så annonserer jeg hvilket lag som vinner ;-)

Ok.. jeg kan muligens prøve meg om jeg kan ha en "vikar" fra 24 sept og en uke frem" ikke så lett å oppdatere og regne ut fra operasjonsbordet og mens jeg er på sykehuset.. hehe

supert:-) bacup ordner vi alltids. kan omså gjøre det jeg;-)
 


Lissuz skrev:


Drømmeren skrev:


Lissuz skrev:


Drømmeren skrev:
Nøyaktig HVA må en lagleder gjøre??? 
Må nesten vite det før jeg kan vurdere det


Deltakerne på Laget sender hver uke % nedgang til lagleder med frist mandag før kl.19.
Du sender til meg oversikt over alle deltakterne med hvilken prosenthvis nedgang det er på hver deltaker og totalt for laget. Så annonserer jeg hvilket lag som vinner ;-)

Ok.. jeg kan muligens prøve meg om jeg kan ha en "vikar" fra 24 sept og en uke frem" ikke så lett å oppdatere og regne ut fra operasjonsbordet og mens jeg er på sykehuset.. hehe

supert:-) bacup ordner vi alltids. kan omså gjøre det jeg;-)

Men hvordan regner jeg sammen totalen da? bare plusser jeg sammen alle prosentene også er det gjort eller? hehehe.. (jeg strøk i matte på skolen, så ikke le av meg :p ) Men skal nok få det til.. hihi
 
Back
Topp