Gullungene 07 og 09
Forelsket i forumet
ORIGINAL: *ÅsLe*
Da starter jeg likeså greit opp jeg! ALLE har lov til å komme med tips og ideer!!
For de som melder seg på, så må dere huske at dere på følge opp gjennom hele perioden!
De som ønsker å være med sender meg en pm hvor du skriver startvekt og hvor mye du har planer om å gå ned totalt (ikke kun for denne "krigen")
Dette for at jeg skal kunne dele inn i 2 "like" lag
Vi starter mandag 10 jan. da "leser" vi alle mann av startvekta!
"Slankekrig-regler" (ikke endelige, kom med forslag)
Det blir 2 lag RØDT og BLÅ
Vi veier hver mandag og alle MÅ oppdatere sin oppgang(håper ingen havner her) eller nedgang i prosent innen tirsdag kl 18???
Hver deltaker har sitt eget innlegg hvor de opptarer selv, (valgfritt med vekt) men sender også en pm til lagets leder med forrige ukes vekt og ny vekt slik at lederen kan oppdatere gruppens vekt og vektnedgang!
(dersom noe kommer i veien, send en sms til din slankevenn slik at hun kan oppdatere, tar deg kun 2 min)
I løpet av kvelden annonserer vi vinnerlaget og ukens superslanker!
Og den med dårligste nedgangsprosent på taperlaget er ute av slankekrigen!
dersom det gjenstår kun 2 deltakere på et lag, slås lagene sammen.
Vi driver slankekrigen i 10 uker, og kårer til slutt slankekrigens slankedronning[:D]
For de som går utav slankekrigen har mulighet til å komme inn igjen i finaleuka med et wild card!
Den som har hatt størst nedgang av de utstemte får komme tilbake igjen siste uka!
inboksen din er full frøken [8D]