SLANKEKRIG *påmeldingfrem til søndag 9 kl 20.00*

ORIGINAL: *ÅsLe*

Da starter jeg likeså greit opp jeg! ALLE har lov til å komme med tips og ideer!!

For de som melder seg på, så må dere huske at dere på følge opp gjennom hele perioden!
De som ønsker å være med sender meg en pm hvor du skriver startvekt og hvor mye du har planer om å gå ned totalt (ikke kun for denne "krigen")
Dette for at jeg skal kunne dele inn i 2 "like" lag

Vi starter mandag 10 jan. da "leser" vi alle mann av startvekta!

"Slankekrig-regler" (ikke endelige, kom med forslag)
Det blir 2 lag RØDT og BLÅ
Vi veier hver mandag og alle MÅ oppdatere sin oppgang(håper ingen havner her) eller nedgang i prosent innen tirsdag kl 18???
Hver deltaker har sitt eget innlegg hvor de opptarer selv, (valgfritt med vekt) men sender også en pm til lagets leder med forrige ukes vekt og ny vekt slik at lederen kan oppdatere gruppens vekt og vektnedgang!
(dersom noe kommer i veien, send en sms til din slankevenn slik at hun kan oppdatere, tar deg kun 2 min)
I løpet av kvelden annonserer vi vinnerlaget og ukens superslanker!
Og den med dårligste nedgangsprosent på taperlaget er ute av slankekrigen!
dersom det gjenstår kun 2 deltakere på et lag, slås lagene sammen.
Vi driver slankekrigen i 10 uker, og kårer til slutt slankekrigens slankedronning[:D]

For de som går utav slankekrigen har mulighet til å komme inn igjen i finaleuka med et wild card!
Den som har hatt størst nedgang av de utstemte får komme tilbake igjen siste uka!



inboksen din er full frøken [8D]
 
ORIGINAL: Kreps90

Jeg syntes at hvis en ikke oppdaterer vekta si innen den endelige fristen så bør man ryke ut heller eller istedet for den med minst nedgang. Det var det som var litt av problemet forrige gang, det ble aldri noen fremgang fordi det "aldri" røyk noen ut siden folk "glemte" det og sånt[:)] Ikke noe negativt ment altså bare et lite tips sånn at vi ihvertfall får en vinner til slutt[:D]

Det hadde jeg i tankene[;)]
 
ORIGINAL: Nnem

Melder meg også på[:D] Prøvde å sende pm, men full innboks.

ooops, nå er det god plass:))
 
jeg vil også være med, morsomt!
men forsto ikke helt jeg :P (jepp er blond) skal jeg lage en ny post med hvor mye prosent jeg har gått ned? eller skulle jeg bare sende det på pm? er lederene bestemt?
 
ORIGINAL: Kreps90

Jeg syntes at hvis en ikke oppdaterer vekta si innen den endelige fristen så bør man ryke ut heller eller istedet for den med minst nedgang. Det var det som var litt av problemet forrige gang, det ble aldri noen fremgang fordi det "aldri" røyk noen ut siden folk "glemte" det og sånt[:)] Ikke noe negativt ment altså bare et lite tips sånn at vi ihvertfall får en vinner til slutt[:D]


Enig!
 
ORIGINAL: eLLe*meLLe

Så spennende. Pm sendt
 
ORIGINAL: Malleleo

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Så spennende. Pm sendt


du har full pm
 
ORIGINAL: verteline

jeg vil også være med, morsomt!
men forsto ikke helt jeg :P (jepp er blond) skal jeg lage en ny post med hvor mye prosent jeg har gått ned? eller skulle jeg bare sende det på pm? er lederene bestemt?

til mandag så har jeg delt opp i lag! vi begynner å bli en del så kanskje vi blir 3 lag?
hvert lag har hver sin slanketråd hvor vi motiverer hverandre og hvor hver enkel deltaker kan ha sitt innlegg som de oppdaterer med prosent og evnt vekt og mål, samtidig at de sender en pm med vekttap til lederen slik at hun kan oppdatere hovedinnlegget med hvor stor nedgang hele gruppa har tot! (enklere med pm enn å lese gjennom tråden)
jeg blir leder og myshild bergsprekken. dersom vi blir 3 grupper må noen gjerne melde seg frivillig som leder:)
 
ORIGINAL: alruto

Jeg og vil være med[:)]Er det du åsle som skal ha pm?Startvekt og antall kilo ned?

jepp![:D]
 
ORIGINAL: AprilMamma2010

ORIGINAL: Kreps90

Jeg syntes at hvis en ikke oppdaterer vekta si innen den endelige fristen så bør man ryke ut heller eller istedet for den med minst nedgang. Det var det som var litt av problemet forrige gang, det ble aldri noen fremgang fordi det "aldri" røyk noen ut siden folk "glemte" det og sånt[:)] Ikke noe negativt ment altså bare et lite tips sånn at vi ihvertfall får en vinner til slutt[:D]


Enig!
oppdatert reglene på dette!
 
vi er nå 23 stk på listen!!
supert
 
Plass til meg også??
 
ORIGINAL: Prinsesse Fiona

Plass til meg også??

Selvfølgelig! påmelding frem til søndag kl 20, da lager jeg grupper!
 
Vi som har meldt seg på til nå, skal tilsammen slanke bort 624 kilo!!!(mange som har mål langt frem i tid, så dette er ikke det vi skal ha bort på 10 uker)

[:D][:D]
 
dytter opp!
 
jeg vil være med[:)]
 
ORIGINAL: summer82

jeg vil være med[:)]

flott, du har full pm[;)]
 
ORIGINAL: *ÅsLe*

ORIGINAL: summer82

jeg vil være med[:)]

flott, du har full pm[;)]



åh skal slette no[:)]
 
Back
Topp