Slankekrig Nyttår 2013 -Påmelding

Jeg er med! :)

Startvekt 64,3 kg!! *grøss og gru*

Samme for meg hvilken veiedag det er
 
Men det er slik at enn skal levere vekta som er i morgen?? Eller skal vi skrive fra i dag?
 
Har oppdatert hovvedtråden.

Panna er Leder :) Supert at hun har mulighet.
vi starter fredag 4.Januar. Alle må ha meldt inn høyde/vekt innen kl. 19 (4.januar) (*Tror det er best at alle veier seg også 4?)
Panna da tar du over? gi beskjed om du vil ha hjelp med noe. Sender deg en PM :)
 
Men må man ha egen tråd til innmelding av vekt da? Tidligere har man levert inn til leder av krigen som så har delt inn i lag...?

Ikke veldig intr i å legge ut vekt i en åpen tråd,sikkert flere som føler det samme..
 
Men må man ha egen tråd til innmelding av vekt da? Tidligere har man levert inn til leder av krigen som så har delt inn i lag...?

Ikke veldig intr i å legge ut vekt i en åpen tråd,sikkert flere som føler det samme..

Dersom du ønsker det så kan du sende infoen til meg når vekttråden er laget.
 
Er det liksom en tråd som kun blir brukt til inndeling av vekt? Ikke vært borti det før seh..
 
Er det liksom en tråd som kun blir brukt til inndeling av vekt? Ikke vært borti det før seh..

Ja, det kommer en egen tråd på det.
Men om du vet tallene dine så bare send de til meg. Trenger vekten din og BMI (evt høyden, da kan jeg regne ut BMI'en din).
 
Back
Topp