Slankekrig Nyttår 2013 -Påmelding

Leder tar seg av hele slankekrigen og oppdaterer resultatene og vinner lagene uke for uke osv.. lag leder tar imot vekta til lag medlemmene og regner ut % og oppdaterer til lederen for slankekrigen

Da kan jeg sikkert være lagleder, om det trengs..
Leder syns jeg egentlig noen som har vært med før, bør være!!

Jeg er mobil :p
 
Jeg er med!
 
jeg er med!
 
Veiedag avstemningen stenger slutter idag kl. 20. Så da vet vi når vi blir å starte opp ;-)

Lagledere kan lagene også velge så snart vi er inndelt i lag.
Men vi mangler en leder, Jeg kan forsåvidt gjøre det igjen. Men som noen av dere kanskje husker, så blir jeg noen gang forsinket med resultatene siden jeg er alene med ei lita ei og ikke alltid så lett å komme til.

Om det er noen som har lyst å være leder, er det bare å hyle ut ;-)
Vi kan gjerne også skille mellom leder og en som lager ukesutfordringer? ;-)
 
Hva går disse ukesutfordringene ut på? Det har ikke vært sånn de to gangene jeg var med,så det er nytt for meg..
 
Hva går disse ukesutfordringene ut på? Det har ikke vært sånn de to gangene jeg var med,så det er nytt for meg..

Man må jo ikke ha ukes utfordring, men tror kanskje noen syntes det var gøy(?) gikk ut på litt forskjellig, feks hvilket lag greide å samle flest aktivitetspoeng;)
 
Ukes utfordring er bra for å få opp motivasjon og konkurranse instinktet :)
 
Siste frist å melde seg på er kl.19. fredag 4. Januar.(da må alle melde inn vekt og høyde)
 
Jeg vil gjerne bli med :)
 
Skal vekt og slikt sendes på Pm (til hvem itilfelle) eller skrives i en egen tråd?
 
Forsent å melde seg på?
Vist ikke blir jeg gjerne med:)
 
Vi lager en veietråd som alle kan legge inn høyde og vekt i:)
Vet ikke enda om jeg skal være leder, ingen andre som har lyst?
 
Back
Topp