Slankekrig Januar 2014 *Påmeldingsfrist 3. januar*

jeg er med.

start vekt 85 kg

bmi 31,99

hvordan virker det?
Vi deler inn i lag og slanker oss sammen. Det laget som går ned minst en uke mister den deltakeren som har gått ned minst. Vedkommende har mulighet til å komme inn igjen til finaleukene som wildcard. Vi får ukesitfordringer som kan hjelpe oss å få bonusnedgang så vi har større sjanse til å greie oss...
 
Jeg har lyst til å være med.

Vekt: 76,6 kg
BMI: 28,8

Oppstart og veiedag hva tid som helst...

Ønsker ikke å være leder da det er første gangen jeg er med på dette...
 
Last edited:
Ja da er det 3mnd siden ALLERSISTE fødsel.. Så da bør jeg greie å fokusere på meg selv littegrann :) Med 3 invalidiserende bekkenløsninger og brukt mat for å holde meg våken er her visst veldig mye å ta tak i :( Uff.. Men blir godt å motiveres av andre i samme situasjon :)

Startvekt: 84,4
BMI: 33,6 :(
 
Vil være med så lenge jeg ikke er gravid om det går ? :)
Vekt 70
BMI 25,71

Oppstart er ikke nøye. Vil ikke være leder.
 
Jeg vil gjerne være med!
* oppstart 6.januar
* veiedag fredag
* Kommer tilbake med vekt og BMI

Håper det bestemmes en oppstartsdag snart, vil gjerne komme i gang:)
 
Da har jeg i allefall fått veid meg,
Vekt:75,1
Bmi:25,38
 
Vil være med så lenge jeg ikke er gravid om det går ? :)
Vekt 70
BMI 25,71

Oppstart er ikke nøye. Vil ikke være leder.
Jada! Blir du gravid sier du bare fra til laglederen din/leder av krigen, så trekkes du fra laget.
 
Siden ingen andre har meldt seg som leder kan jeg godt fikse biffen så vi får i gang slankekrigen. Jeg MÅ få vekk disse kiloene nå, så da får det bare være at jeg egentlig ikke har tid.

Tilbakemeldingene så langt viser veiedag fredag og oppstart mandag 6. januar, så da kjører jeg en sjefsavgjørelse på det. Da får vi en kort uke første uken, men det får bare være. Jeg mangler vekt fra Mammahjertet, Lillemy., MaiSeptAugSkatt og supernint for å få delt inn lag. (Har sendt dere PM.)

Kan allerede nå love dere at jeg ikke får delt inn lag før lørdag/søndag. For at jeg skal få til det må jeg kjøre en utfordring som har vært tidligere så jeg i hele tatt får tid. Noen som har forslag til en utfordring som har vært veldig bra? Det laget som vinner utfordringen får ansvaret for å lage ny utfordring.

Lagene og første utfordring offentliggjøres søndag 5. januar senest kl 21. Lagleder må være på plass innen torsdag 9. januar så alle vet hvem de skal melde vekt til på fredag.

Er dette greit for alle? :)
 
Greit :) jeg har glemt å veie meg hver dag, men imorgen skal jeg huske det!:)
Jeg synes det bør tas en avgjørelse for regler på utfordringene før krigen starter, som gjelder hele krigene. De siste gangene har det blitt mye styr underveis og det har endt opp med at det kun er de som deltar på utfordringen som teller.
Selv synes jeg hele laget bør telle pp utfordringen selv om noen ikke deltar, fordi det da blir mye mer motiverende å delta. De siste gangene har ikke jeg deltatt på utfordringene fordi jeg har visst at jeg ikke har klart å få like mye poeng som de andre og derfor bare trekt ned snittet. Dessuten er det jo hele laget som får en fordel :)
Kanskje vi burde hatt en avstemming på dette?
 
Jeg vil prøve meg på å være med denne gangen, har ikke vært med før.

Vekt: 95 kg
BMI 29,6

Jeg har satt meg som mål at jeg vil ned til under 90 kilo og holdes stabil der, men i følge vektklubben burde jeg veie 77-78 kg maks. Jeg har aldri vært voksen og slank (og trent), så jeg må bare se hvor jeg føler meg komfortabel og hvor fort det går. Målet er i alle fall å gå ned i vekt og bli sprekere uten at det blir fanatisk i kosten, for det funker dårlig for meg i lengden.

Veiedag er forsåvidt det samme for meg. Men jeg er enig i at reglene bør være klare når man starter. Har ikke fulgt med på dette før så jeg vet ikke hvordan det har vært da. :)
 
Last edited:
Har litt lyst å joine. Vil ha oppstart 6.januar da. Samme hvilken veiedag.

Vekt 92,9 :( Bmi 34,12 :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Greit :) jeg har glemt å veie meg hver dag, men imorgen skal jeg huske det!:)
Jeg synes det bør tas en avgjørelse for regler på utfordringene før krigen starter, som gjelder hele krigene. De siste gangene har det blitt mye styr underveis og det har endt opp med at det kun er de som deltar på utfordringen som teller.
Selv synes jeg hele laget bør telle pp utfordringen selv om noen ikke deltar, fordi det da blir mye mer motiverende å delta. De siste gangene har ikke jeg deltatt på utfordringene fordi jeg har visst at jeg ikke har klart å få like mye poeng som de andre og derfor bare trekt ned snittet. Dessuten er det jo hele laget som får en fordel :)
Kanskje vi burde hatt en avstemming på dette?

Det var jo litt demotiverende :( Burde finne en bedre måte å ha utfordringer på ja!
 
Det var jo litt demotiverende :( Burde finne en bedre måte å ha utfordringer på ja!
Ja jeg synes det er best at man regner ut gjennomsnittet føutfra hvor mange det er på hvert enkelt lag, uavhengig av hvor mange som deltar på utfordringen, da vil alle poeng telle slik at det lønner seg å delta uansett om man vet man ikke klarer toppscore :)
 
Hvem er med?

Hva er din vekt og BMI per i dag?
(Link til BMI-kalkulator: http://www.bmi-kalkulator.no/?v=82&h=180)

Hvilken dag vil du helst veie og hvilken dag vil vi ha oppstart?

Noen som melder seg frivillig til å være leder?


Siden jeg skal studere dette året vedsidenav jobb,så kan ikke jeg være noen leder denne runden.
Vil helst veiedag fredager.

Sender deg pm med vekt om BMI :)
 
Greit :) jeg har glemt å veie meg hver dag, men imorgen skal jeg huske det!:)
Jeg synes det bør tas en avgjørelse for regler på utfordringene før krigen starter, som gjelder hele krigene. De siste gangene har det blitt mye styr underveis og det har endt opp med at det kun er de som deltar på utfordringen som teller.
Selv synes jeg hele laget bør telle pp utfordringen selv om noen ikke deltar, fordi det da blir mye mer motiverende å delta. De siste gangene har ikke jeg deltatt på utfordringene fordi jeg har visst at jeg ikke har klart å få like mye poeng som de andre og derfor bare trekt ned snittet. Dessuten er det jo hele laget som får en fordel :)
Kanskje vi burde hatt en avstemming på dette?
Flott! Vil du lage en avstemning? Har ikke tid før søndag og da bør det allerede være på plass så vi slipper diskusjon når første utfordring blir offentliggjort. Er forøvrig enig med deg i at alle bør telle. Da får man et ekstra dytt i rumpestompen ;)
 
Jeg vil gjerne være med! Med forutsetning av at jeg får badevekta i orden før mandag, tror den bare må ha batterier:p så da kommer jeg tilbake til vekt og bmi.
 
Jeg vil å være med :D Har egentlig starta litt for meg selv allerede i dag.

Min vekt er 71,5kg og BMI viste 25,03 :(

Veiedag er best på fredag syns jeg.
 
Back
Topp