Slankekrig Januar 2014 *Påmeldingsfrist 3. januar*

Hvor mye ønsker dere å gå ned?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Målet er 15 kg ned!! Gar en lang vei å gå:confused::confused::confused:

★☆★duppedingsen★☆★
 
En ting bmi utregning syns jeg kan virke litt rart vet om en som regnet ut bmien sin han er høy og slank men ble overvektig på bmi utregningen. Jeg vil/må vel gå ned 10-15 kg. Skal man veies hver uke?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Bmi brukes i hovedsak for å dele inn så jevne lag som mulig.
 
Finner heller ikke den nyeste innlegget.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Søren at jeg ikke har sett dette før nå, skulle gjerne blitt med :(
 
Med lagene ja. Får ikke helt til det med appen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Med lagene ja. Får ikke helt til det med appen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Regner med du har nyeste oppdatering? Da velger du bla gjennom (på gamle er det forums), aktuelle tema, hesle, slanking, slankekrigen eller noe i den duren:)
 
På min app står det øverst i denne tråden sånne piler med veiene å gå. Da trykker eg bare på slankekrigen så kommer du inn på gruppen :)
 
En ting bmi utregning syns jeg kan virke litt rart vet om en som regnet ut bmien sin han er høy og slank men ble overvektig på bmi utregningen. Jeg vil/må vel gå ned 10-15 kg. Skal man veies hver uke?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

BMI i denne sammenhengen er jo mest for å gjøre vekta vår sammenlignbar, man trenger jo ikke bruke den som et mål på hvor mye man bør på ned. :)
 
Veier jo 93 nå så... Burde ned til 65 om jeg skal i trivselsvekta. Først konsentrerer jeg meg om å komme under 90, har som regel alltid stoppa der. Akkurat som det er den verste grensa noen gang å komme forbi :p
 
Veier jo 93 nå så... Burde ned til 65 om jeg skal i trivselsvekta. Først konsentrerer jeg meg om å komme under 90, har som regel alltid stoppa der. Akkurat som det er den verste grensa noen gang å komme forbi :p
Tror det kommer til å gå kjempefint!!!! :D Nå kan vi jo pushe hverandre!!!! :)
 
Ville bare nevne at min søster ringte meg i dag og sa vekta hennes var 3 kg feil.. Så da var det 96 i stedenfor 93. Så vet dere det. Har oppdatert det i veietråden til rosa. Men tenkte det var greit å bare si det her også.

Veide meg der på søndag ser dere, skal kjøpe vekt i morgen. Måtte vente på lønna ;)
 
Back
Topp