slanke tips ?.?.? noen?

FruBente.86

Forumet er livet
Noen som he et super slanke tips, så man går ner et par kilo på veldig kort tid???

? ingen?

Hehe, jeg er kanskje ikke rette person å spørre, siden jeg er konstant godtesjuk... Men fra spøk til alvor. Fysisk aktivitet!!!! Kjempe viktig. Ikke slutt å spise, men spis fornuftig. Stapp innpå med frukt og grønt. Du kan ikke legge på deg av gulerøtter om du spiser masse [:D][:D][:D] Kutt ned på fett og sukker. Tror hemmeligheten egentlig er så enkel, det er bare så vanskelig i virkeligheten... Ikke glem drikke heller... Brus og juice inneholder mye kalorier. Det samme gjelder latte og saft. Drikk vann [:D]

ORIGINAL: ActionPaction

slutte å spise?

nei, seriøst: men er det ikke sånn at kjapt-ned=kjapt-opp?

folk går veldig kjapt ned på nutrilett og sånt, men da greier de færreste å holde vekta nede

jeg har aldri slanka meg, men har stor tro på å spise mettende mat med proteiner, ofte, og å trene høyintensitet - gjerne cardio

Jer ikke noe om jeg ikke er nede, er ikke det at jeg er stor er 52 kilo, men er ganske lav, så etter fødsel får ikke ikke heilt av det på magen, så tenkte vist jeg tog an noen kilo, så må jo det og forsvinna. He som regel altid låge på 45 kilo. Skal i 2 bryllup, å kjole ser ikke noe bra ut i det heila...  Blei sjikelikt leie når jeg va i butikkane å prøvde i dag, såg ut som jeg va 3 mnd på vei.

Om du klar å utstå sukker/karbo sug i et par daga. så e absolutt atkins introduksjons fase å anbefale...Da må du hold dæ under 20 gram karbo om dagen..finns mye info om det på http://lavkarbo.no

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Skal du på nutrilett og slikt er det veldig lett å gå opp igjen det dobbelte av det du tar bort..
Det beste er trening og spise regelmessig og sunt[:)]
5-6 måltider om dagen og masse vann[:D]

He du noen gode oppskrifte?

Trenger ikke være så vanskelig å ta av noen kilo,har tatt av 10 kg på et par-3 mnd ved å spise mye mindre måltider(spise like ofte,men mindre måltider),drikke mye vann,ligg unna brus,drikk heller farris o.l,Prøver å gå tur hver dag,pluss at jeg driver med hest da[:)] Godt fornøyd med resultatet til at jeg ikke har anstrengt meg mer[:)]

South beach dietten! Garantert ned 4-6 kilo på to uker. men er en omlegging av livsstil da, så man vil ta av rundt en halv kilo til 1 kilo i ukene deretter. Når man har nådd idealvekten og er kommet til det stadiet der man skal leve resten av livet vil man heller ikke gå ned noe mer da.. Er effektiv, sunn, og enkel å følge. ikke er man sulten heller. Mye godt å velge mellom.. Anbefales[:D]

Spis rugsprø til frokost, lunsj og mellommåltid...en lett middag (kylling,fisk og masse grønt) og litt frukt og rugsprø til kvelds...Går ned som bare rakkern på dette jeg...[:)] Og masse vann...

South beach dietten
ORIGINAL: koglu

South beach dietten! Garantert ned 4-6 kilo på to uker. men er en omlegging av livsstil da, så man vil ta av rundt en halv kilo til 1 kilo i ukene deretter. Når man har nådd idealvekten og er kommet til det stadiet der man skal leve resten av livet vil man heller ikke gå ned noe mer da.. Er effektiv, sunn, og enkel å følge. ikke er man sulten heller. Mye godt å velge mellom.. Anbefales[:D]

hvor finne jeg denne dieten, å hva består den av?

ORIGINAL: MiniPilla

Spis rugsprø til frokost, lunsj og mellommåltid...en lett middag (kylling,fisk og masse grønt) og litt frukt og rugsprø til kvelds...Går ned som bare rakkern på dette jeg...[:)] Og masse vann...

Hva er rugsprø?

ORIGINAL: FruBente1886

Hva er rugsprø?

Knekkebrød...[:)] 

Hva er rugsprø?

Knekkebrød...[:)] 

oki [:)]

South beach dietten
ORIGINAL: koglu

hvor finne jeg denne dieten, å hva består den av?

Det er en bok jeg kjøpte på bokhandelen. Skrevet av en hjertespesialist som ønsket å forebygge hjerte og karsykdommer på en sunn måte. Har lest den nå og har forstått hva han mener. Denne type diett gjør deg sunnere innvendig og har faktisk fått diabetikere av medisiner også. Er jo bare en bonus at man går ned i vekt også[:D] Er jo en livsstilsendring. Man lever sunnere, får en sunnere kropp og selvsagt mer energi og et sunnere sinn[:D][:D] Halve boken er forresten oppskrifter da, så den er egentlig ikke så lang. Og jeg ville anbafalt å lese den for da forstår man hva man gjør med egen kropp og hvor lett man kan forandre seg. Skal begynne på den om litt, og vet at når jeg starter sier jeg nei takk til sofa sliting og sjokolade spising.. GLEDER meg!! Man trenger ikke følge alle dagene slik de står da. Men når man vet hva som er ja mat og hva som er nei mat lager man det slik man liker!

Oppskriftene er faktisk gått igjennom av Ingrid Espelid Hovig..[:D] 

Man blir faktisk virkelig kvitt magefettet altså.. En venn gikk ned 30 kg på et halvt år og han er der fortsatt..

Andre som har forsøkt south beach dietten?

Takk for alle tips [:)]

ORIGINAL: lykkelita*

Tren hver dag[;)] Løp om morgenen, ta deg en hardere treningsøkt på dag/kveldstid[:)]

He ikke mulighet for å trena så mye.

Back
Topp