FruBente.86
Forumet er livet
Noen som he et super slanke tips, så man går ner et par kilo på veldig kort tid???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ActionPaction
slutte å spise?
nei, seriøst: men er det ikke sånn at kjapt-ned=kjapt-opp?
folk går veldig kjapt ned på nutrilett og sånt, men da greier de færreste å holde vekta nede
jeg har aldri slanka meg, men har stor tro på å spise mettende mat med proteiner, ofte, og å trene høyintensitet - gjerne cardio
ORIGINAL: Mrs.Shaanett
Skal du på nutrilett og slikt er det veldig lett å gå opp igjen det dobbelte av det du tar bort..
Det beste er trening og spise regelmessig og sunt[:)]
5-6 måltider om dagen og masse vann[:D]
South beach dietten
ORIGINAL: koglu
South beach dietten! Garantert ned 4-6 kilo på to uker. men er en omlegging av livsstil da, så man vil ta av rundt en halv kilo til 1 kilo i ukene deretter. Når man har nådd idealvekten og er kommet til det stadiet der man skal leve resten av livet vil man heller ikke gå ned noe mer da.. Er effektiv, sunn, og enkel å følge. ikke er man sulten heller. Mye godt å velge mellom.. Anbefales[:D]
ORIGINAL: MiniPilla
Spis rugsprø til frokost, lunsj og mellommåltid...en lett middag (kylling,fisk og masse grønt) og litt frukt og rugsprø til kvelds...Går ned som bare rakkern på dette jeg...[:)] Og masse vann...
ORIGINAL: FruBente1886
Spis rugsprø til frokost, lunsj og mellommåltid...en lett middag (kylling,fisk og masse grønt) og litt frukt og rugsprø til kvelds...Går ned som bare rakkern på dette jeg...[:)] Og masse vann...
Hva er rugsprø?
Hva er rugsprø?
Knekkebrød...[:)]
South beach diettenORIGINAL: koglu
South beach dietten! Garantert ned 4-6 kilo på to uker. men er en omlegging av livsstil da, så man vil ta av rundt en halv kilo til 1 kilo i ukene deretter. Når man har nådd idealvekten og er kommet til det stadiet der man skal leve resten av livet vil man heller ikke gå ned noe mer da.. Er effektiv, sunn, og enkel å følge. ikke er man sulten heller. Mye godt å velge mellom.. Anbefales[:D]
hvor finne jeg denne dieten, å hva består den av?
ORIGINAL: lykkelita*
Tren hver dag[;)] Løp om morgenen, ta deg en hardere treningsøkt på dag/kveldstid[:)]