Slangen

Har tatt koloskopi, klarte ikkje drikke den væsken dagen før, men hadde diaré, så eg tømte meg uten den. Når eg ankom sjukehus løp eg, såg ei sjukepleier, skreik navnet mitt og kor er doen i samme setning!! Og så var eg sur pga den drikken då... Aldri aldri skal eg svelge slangen....

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Har aldri hatt den opp i endetarmen, men har hatt den igjennom nesa og ned i halsen da jeg var liten, for å suge opp slim og etter det så klarer jeg det ikke. Masse lykke til :)

Hvor tykke er de slangene? 4 dager igjen :/

Har tatt gastro en gang pluss en innvending ul av hjerte. Begge var veldig ubehagelig, men så brekker jeg meg veldig fort. Spør om beroligende hvis du har mulighet til det.

Den i rumpa prøvde jeg uten smertestillende og beroligende og det var for vondt. Så fikk begge deler og var da bare ubehagelig. Litt vondt i svingene, men det er normalt.

Med bedøvelse og beroligende så er det bare ubehagelig. Bare huske å puste normalt.

Masse lykke til. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tatt gastroskopi 2 ganger- Første gang uten bedøvelse, andre gang med. Synes ikke det var noe stress, og gjør det igjen om jeg må! :) Rar følelse, men fort overstått :)

Synes gastroskopi er helt greit, men synes coloskopi er et helvete :( Har ulcerøs kolitt, så jeg må igjennom coloskopi iblant.. Lurer på om jeg kan be om narkose!
Og at tømmingsmiddelet smaker godt er jeg overhodet ikke enig i :P

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hvordan gikk det??
Håper det gikk bedre enn du så for deg :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Så denne nå jeg... Det gikk fint :) Fortere enn forventa, men regna med smertene var så store.
Den i baken syns jeg var fryyyyktelig vond når han sprøyta inn vann og luft, men det var ikke flaut og sånn som jeg så for meg.
Den i halsen var ikke så ille som jeg trodde, selvom jeg trodde jeg skulle dø litt :P
Man brekker seg hele tiden og føler man ikke får puste.
Men innen 45 minutter var jeg ferdig :)

Han sa at tarmen min var overarbeidet. At den jobber hele tiden. Og sa det ikke var rart jeg hadde smerter hver gang jeg spiser. Fikk en liste over ja og nei mat.

Så denne nå jeg... Det gikk fint :) Fortere enn forventa, men regna med smertene var så store.
Den i baken syns jeg var fryyyyktelig vond når han sprøyta inn vann og luft, men det var ikke flaut og sånn som jeg så for meg.
Den i halsen var ikke så ille som jeg trodde, selvom jeg trodde jeg skulle dø litt :P
Man brekker seg hele tiden og føler man ikke får puste.
Men innen 45 minutter var jeg ferdig :)

Han sa at tarmen min var overarbeidet. At den jobber hele tiden. Og sa det ikke var rart jeg hadde smerter hver gang jeg spiser. Fikk en liste over ja og nei mat.
Så kjipt. Enig med bak, fryktelig vondt. Husker jeg skrek og jeg. .. super pingle ;-)

Godt å få det overstått. Og få et svar :-)
Har irritabel tarm. Slitsomt...

Så kjipt. Enig med bak, fryktelig vondt. Husker jeg skrek og jeg. .. super pingle ;-)

Godt å få det overstått. Og få et svar :)
Har irritabel tarm. Slitsomt...

Så slitsomt :( Jeg prøvde å lete etter PM knappen, men finner ingen.. Vil du sende meg pm først? Må spørre deg om noe :)

Back
Topp