Slange til barnevogn!

ebeth83

Gift med forumet
Er det noen som veit om hvor man får kjøpt barnevognslanger? Har punktert med vogna..:(

kan prøve å lappe, men de har slanger på sykkelforetninger [;)]

reflex kjøpte jeg min i går.... punkterte vi også [:@].

her lapper de hjulene der vi kjøpte vogna (babyhuset).. [:D]

ebeth: de hadde de ikke fremme i butikken - men ta å ring til en av butikkene, så sender de sikkert til deg! tror den kosta 79,-. men går sikkert an å gå i sånn sykkelreperatørsjappe også, hvis dere har sånt.... ellers, så går det jo an å lappe (det gidder ikke jeg...).

ORIGINAL: *Skjønningene©*

åssen vogn har du da, mannen er heldigvis dekkmontør så han fikser det om det er noe i veien me dekka [:D]

Vi har en emmaljunga smart.. Og den har ikke akkurat punktert men lufta har gått ut av to av hjulene og det er litt irriterende...:)

Der de selger barnevogner eller på mekk feks[:)]

ORIGINAL: KathMor

Noen som slår mine til sammen 4 pungteringer??? (ikke alle på e gang da [8D]) [8|].... Note til self - IKKE kjøre over tornebusker!

Har vogn med hjul som ikke kan punktere jeg... takk og lov :)

ORIGINAL: *Stella*

Noen som slår mine til sammen 4 pungteringer??? (ikke alle på e gang da [8D]) [8|].... Note til self - IKKE kjøre over tornebusker!

Har ikke du Emmaljunga? Trodde de bare hadde sånne luft-dekk som kunne punktere? Jeg har Emmaljunga smart jeg...

Jeg har emmaljunga ja, men jeg har city cerox 360, i utgangspunktet en sportsvogn, men har altså citybag (hardbag) som kunne kjøpes separt og bruker den derfor som bagvogn nå. Og denne har ifølge nettsiden deres: 4-hjul Lightweight Tubeless punkteringsfrie

Har ikke du Emmaljunga? Trodde de bare hadde sånne luft-dekk som kunne punktere? Jeg har Emmaljunga smart jeg...

Jeg har emmaljunga ja, men jeg har city cerox 360, i utgangspunktet en sportsvogn, men har altså citybag (hardbag) som kunne kjøpes separt og bruker den derfor som bagvogn nå. Og denne har ifølge nettsiden deres: 4-hjul Lightweight Tubeless punkteringsfrie

Aha - ser nå.. De ser litt annerledels ut de ja [:)] Knall med hjul som ikke kan punktere da! Men jeg må ha sånne store hjul for jeg går så mye på grus og i skau.. så får en heller bare regne med litt svinn [8D]

Triller for det meste på fortau jeg da, så sving er helt ok. Men "city cross"  f.eks har fire av de hjulene jeg har bak, de er store, og altså punkteringsfri (og også til denne kan man ha citybag) Det er bare så lett å se rett etter duovognene eller kombivognene, man ser ikke etter sportsvogner når man er gravid. Det var tilfeldig at de viste oss denne, og sa at vi kunne sette bag på den, så den blir i bruk akkurat som en duovogn. Først har jeg bag på, så tar jeg den av og setter på sportsvogn (men de har ikke samme farge, og jeg flytter ikke over kalesjen eller noe)

Back
Topp