Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
ORIGINAL: *Stella*
Noen som slår mine til sammen 4 pungteringer??? (ikke alle på e gang da [8D]) [8|].... Note til self - IKKE kjøre over tornebusker!
Har vogn med hjul som ikke kan punktere jeg... takk og lov :)
Har ikke du Emmaljunga? Trodde de bare hadde sånne luft-dekk som kunne punktere? Jeg har Emmaljunga smart jeg...
Noen som slår mine til sammen 4 pungteringer??? (ikke alle på e gang da [8D]) [8|].... Note til self - IKKE kjøre over tornebusker!
Har vogn med hjul som ikke kan punktere jeg... takk og lov :)
Har ikke du Emmaljunga? Trodde de bare hadde sånne luft-dekk som kunne punktere? Jeg har Emmaljunga smart jeg...
Jeg har emmaljunga ja, men jeg har city cerox 360, i utgangspunktet en sportsvogn, men har altså citybag (hardbag) som kunne kjøpes separt og bruker den derfor som bagvogn nå. Og denne har ifølge nettsiden deres: 4-hjul Lightweight Tubeless punkteringsfrie
Aha - ser nå.. De ser litt annerledels ut de ja [:)] Knall med hjul som ikke kan punktere da! Men jeg må ha sånne store hjul for jeg går så mye på grus og i skau.. så får en heller bare regne med litt svinn [8D]